Presentació de l’estratègia “Destinació Barcelona” : Servei de Premsa

Presentació de l’estratègia “Destinació Barcelona”

23/03/2018



Temps estimat de lectura: 1 minut

Dilluns 26 de març, a les 10.00 hores (Seu de Turisme de Barcelona, pg de la Concepció, 7-9), el regidor de Turisme, Comerç i Mercats, Agustí Colom, i el president del Consorci de Turisme de Barcelona, Joan Gaspart, presenten les directrius per impulsar l’estratègia de màrqueting turístic de la ‘Destinació Barcelona’.

L’estratègia fixarà les línies i les accions a dur a terme en l’horitzó del 2020 amb l’objectiu de respondre als reptes de futur que afronta l’activitat turística, pel que fa al territori, el context global, les noves dinàmiques de consum, el dia a dia dels residents i les preferències dels visitants que configuren la destinació. Aquest és el primer pla estratègic de màrqueting de la ciutat que s’integra amb l’estratègia territorial i segueix els objectius de l’Ajuntament de Barcelona marcats en el Pla Estratègic de Turisme 2020 i els de la Diputació de Barcelona.

L’impuls d’aquesta estratègia de màrqueting és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç, com a parts integrants del consorci Turisme de Barcelona, i compta amb el suport i la implicació de la Diputació de Barcelona.





Paraules clau

comerç/ turisme/ tursime/