Coneixes les xarxes socials de l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona?
Les xarxes socials de l’AFB són una plataforma per a la millora i la innovació dels seus serveis i s’han desenvolupat com una forma de comunicació entre l’AFB i els seus usuaris.
Les xarxes socials de l’AFB han esdevingut una eina imprescindible per difondre els fons que conserva i es van impulsar amb l’objectiu d’ establir nous canals d’atenció i comunicació amb l’usuari, aconseguir nous públics, facilitar la interacció i el diàleg per fer créixer el vincle entre l’AFB i els usuaris, potenciar el coneixement dels serveis que ofereix l’AFB, compartir els fons fotogràfics que conserva, afavorir la difusió de les activitats que es realitzen, donar una major visibilitat i generar tràfic des de les xarxes cap al web de l’AFB.
La pàgina de facebook de l’AFB es va crear el maig de 2012 i l ‘instagram de l’AFB el desembre de 2014, amb més de 20.900 seguidors al facebook i més de 29.900 seguidors a l’instagram.