Convocatòria de subvencions per a les inversions per dur a terme estudis d’impacte acústic dels establiments de música en viu per a l’any 2022
- Status:
- En justificació
- Termini de presentació:
Del 22 de juny al 20 de juliol de 2022 (ambdós inclosos)
- Temes:
- Cultura
- Ciutat
- 2022
- Accés al tràmit:
- Ves a l’Oficina Virtual
Última actualització:
Aquesta convocatòria s’adreça als establiments de pública concurrència o de difusió cultural que disposin o estiguin en tràmit d’obtenir una llicència que els permeti fer música en viu, o als establiments que vulguin dur a terme un estudi d’impacte acústic amb la finalitat de cooperar en la millora, la modernització i l’adequació a les normatives vigents dels establiments privats de creació, producció, difusió i comerç cultural de la ciutat de Barcelona.
Els establiments que fan o que volen adequar les instal·lacions per a la difusió de música en viu, poden demanar la subvenció en les modalitats següents:
- Modalitat A: Espais de petit format, amb aforament inferior a 150 persones, espais de difusió cultural o altres de similars (establiments de música en viu, bars, cafeteries, restaurants o altres), que volen adequar el local per a la realització de música en viu amplificada.
- Modalitat B: Espais de mitjà i gran format, com ara sales de concerts, sales de festa, bars musicals, discoteques, o similars, amb aforament superior a 150 persones o més que fan o volen fer música en viu amplificada.
Poden optar a aquestes subvencions les persones físiques o persones jurídiques constituïdes legalment, titulars de la gestió dels espais beneficiaris de les subvencions. L’establiment ha d’estar situat a la ciutat de Barcelona i ha d’haver fet les inversions durant l’any 2022 o fer-les durant l’any 2023 i acabar-les abans del 30 de setembre de 2023.
Per a les persones jurídiques, d’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, és obligatori emplenar i presentar la sol·licitud a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Les persones físiques, d’acord amb l’article 14.1 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, ho podran fer telemàticament, a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, o presencialment, demanant cita prèvia amb les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) o cita prèvia amb l’Oficina Ciutadana de la Cultura (OCCU).
Termini de presentació de sol·licituds: del 22 de juny al 20 de juliol de 2022 (ambdós inclosos).
- Bases (PDF 117.76 KB)
- Convocatòria (PDF 406.75 KB)
- Instància (PDF 142.83 KB)
- Descripció del projecte (PDF 39.24 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat A IVA NO subvencionable (XLSX 12.67 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat A iva subvencionable (XLSX 14.19 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat A iva subvencionable. Prorrata (XLSX 14.19 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat B iva NO subvencionable (XLSX 12.67 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat B iva subvencionable (XLSX 12.38 KB)
- Plantilla d'inversió modalitat B iva subvencionable. Prorrata (XLSX 14.31 KB)
- Dades del creditor (DOCX 85.03 KB)
- Declaració de transparència (DOCX 58.24 KB)
- Tràmit
- Memòria Justificació (DOCX 147.02 KB)
- Modalitat A - Memoria económica - IVA no subvencionable (XLSX 15.6 KB)
- Modalitat A - Memòria econòmica - IVA subvencionable (XLSX 15.38 KB)
- Modalitat B - Memòria econòmica - IVA no subvencionable (XLSX 15.63 KB)
- Modalitat B - Memòria econòmica - IVA subvencionable (XLSX 15.29 KB)
- Declaració responsable factures originals (DOC 19.78 KB)
- Carta de reintegrament voluntari (DOCX 62.18 KB)
- Status:
- En justificació
- Termini de presentació:
Del 22 de juny al 20 de juliol de 2022 (ambdós inclosos)
- Temes:
- Cultura
- Ciutat
- 2022
- Accés al tràmit:
- Ves a l’Oficina Virtual