Enguany, en el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, ens unim per denunciar les violències digitals envers les dones, una nova eina per cosificar-nos i controlar la nostra imatge.
El dijous 15 de gener, a les 18.30 h, se'n celebrarà la sessió ordinària a la seu del Districte (ronda del Guinardó, 49). El veïnat podrà intervenir-hi de manera presencial o telemàtica, si s'envia prèviament la pregunta per escrit a través del Decidim Barcelona.
La font de Santa Anna es troba al carrer de la Cucurulla, 6 de Barcelona. Va ser construïda el 1356, quan el Consell de Cent va fer enderrocar una casa de la plaça de Santa Anna (actualment avinguda del Portal de l'Àngel). Originalment devia ser de planta octogonal, però la construcció d'un edifici adossat el 1621 en va fer desaparèixer tres cares.
Aquí teniu un avanç del qual hem preparat per a la setmana del 13 al 17 de gener de 2026. També podeu accedir a les activitats a través del nostre canal de Facebook: https://www.facebook.com/CBCanBaro
Protegim-nos del fred i de les baixes temperatures i tinguem especial cura de les persones més vulnerables, com ara gent gran, nadons i persones amb discapacitat, mobilitat reduïda o malalties cròniques. Consulta la xarxa de refugis climàtics a barcelona.cat/refugisclimatics
Us informem que aquest Nadal podreu venir a les places d’Horta-Guinardó a jugar. Els dissabtes del mes de desembre, els Jardins del Baix Guinardó, la plaça de Pastrana i la plaça de Bacardí s’ompliran de jocs per a infants fins als 12 anys i les seves famílies.
Aquest és el programa per al Nadal de 2025:
Jardins del Baix Guinardó: dissabtes 13, 20 i 27 de desembre, de 10.30 a 13.30 h.