Agenda del Casal

Dijous, 21/09/2023

EXPOSICIÓ: MURALS DE LES SORTIDES FOTOGRÀFIQUES

Horari: 10:00 a 12:00

Recull de les imatges realitzades durant les sortides mensuals a Barcelona i els voltants. 

El grup Racó de la Foto es va proposar fer mensualment un seguit de sortides fotogràfiques per Barcelona obertes a tothom. 

Organitza: Racó de la Foto

MURAL COLOMS DE PAU

Horari: 12:00

La Gent Gran ha viscut directament la guerra com la postguerra d’aquest país, posen en manifest que no s’ha de tornar a repetir ni aquí ni enlloc més.

El mural fet per gent gran del Casal, ens mostra que els coloms són el signe de l’esperança de pau tan desitjada.

Dins del Cicle de "Tardor de Pau".

Organitza: Casal de la Gent Gran

EXPOSICIÓ: ESCOLTEM ELS INFANTS

Horari: 12:00

Els adults hauríem d’adonar-nos que els nostres infants ens envien missatges evidents per entendre la necessitat de “més pau i no més guerres”.    

A l’exposició creada per dos grups del Casal, amb imatges i textos realitzats pels infants de l’Esplai Xangó, i l’acompanyament de fotografies aportades pels membres del Racó de la Foto.

Dins del Cicle de "Tardor de Pau

Ampliem data fins al 5/12.

Organitza: Racó de la foto i Esplai Xangó.

CONCERT DEL CICLE DE CLÀSSICA: "ÀNIMA I MOVIMENT"

Horari: 19:00

La música és energia, moviment, el sol fet d'escoltar alguna obra ens pot canviar el ritme cardíac i provocar-nos una sensació plaent i alliberadora de moviment. Sense saber com es balla una tarantella, un vals o una sardana, el nostre cos ens convida a moure'ns en escoltar aquests ritmes. Des de molt petits o des del ventre matern, manifestem l'impuls de moure'ns seguint un ritme.

Deixem-nos portar pel compàs d'obres tan diverses amb ritmes frenètics com el d'una Tarantella, acollidors com el d'un Bolero, elegant d'un Tango o vigorós com d'un Vals.

 

Dos petits Valsos - F. Schubert Vals de las Flores - P. I. Tchaikovsky Vals (de la Suite Mascarada) - A. Khachaturian La Paloma (Habanera) - S. Yradier La Santa Espina (Sardana) - E. Morera La Ploma de Perdiu - Pop Catalunya Por una cabeza - C. Gardel i A. Le Pera Volver - C. Gardel A. Le Pera Libertango - A. Piazzolla Tarantella Napolitana - Popular Granada - A. Lara Veinte años - M. T. Vera Ensamble Amoria Violeta Sánchez Villegas, violí Maria Teresa Rojas Rajs, veu Laetitia Barbera, mandolina Raúl Sandin Bañuelos, guitarra

Reserva d'entrades en el següent enllaç!

Organitza: ACFF i Districte d'Horta-Guinardó