Recorregut visual del cicle a través dels cartells anunciadors dels concerts que s’han celebrat ininterrompudament en el nostre barri, malgrat obres, pandèmies... ja sigui al Casal antic, a la parròquia (durant les obres) o a l’actual Casal.
Us convidem i esperem el 31 de gener a les 19h, abans del primer concert, per inaugurar el cicle i l’exposició tot fent un brindis per desitjar LLARGA VIDA A LA MÚSICA!
Organitza: Associació de veïns i veïnes de la Font d'en Fargues
Taller exclusivament per a dones de + de 60 anys!
A càrrec de la cia. Duck'to viurem en primera persona el llenguatge de la companyia dins de l'univers del seu darrer espectacle 'A rienda suelta'.
Jugarem, recordarem i tornarem a la infància. El taller està dividit en tres parts:
1. Activació i posada a punt del cos a través d'exercicis de moviment improvisat, alternats amb tasques pautades i guiades.
2. Part principal on es treballen seqüències tancades de moviment individual i dinàmiques de composició i moviment grupal.
3. Tornada a la calma mitjançant exercicis d'estiraments i relaxació.
Reserva al web accedint a aquest ENLLAÇ! o demana a la recepció del Casal si vols venir a aquest taller!
Organitza: ACFF i Barcelona Districte Cultural.