Es tracta d'una Exposició conjunta de dos autors sobre la temàtica del Graffiti.
Títol de l'exposició "ArtOnDoor"
Autor: Antonio Limpo
"És curiosa l'evolució del graffiti, almenys des de la meva perspectiva com a ciutadà, passant de ser un art "pirata", perseguit com a vandalisme i actualment contractat per comerciants per als tancaments de les seves botigues, garatges o qualsevol altre local generalment amb un tancament metàl·lic dels anomenats de persiana."
Títol de l'exposició "Foto-Graf-Fiti"
Autor: Alfons Campillo
"Es diu pintada, grafit o grafiti (les dues últimes de l'italià graffiti, graffire, i aquest, a la seva vegada del llatí scariphare, 'incidir amb el scariphus' estilet o punxó, amb què els antics escrivien sobre tauletes) a una modalitat de pintura lliure, destacada per la seva il·legalitat, generalment realitzada en espais urbans."
Organitza: Associació Casal Font d'en Fargues
La colla jove Carpe Diem, presenta aquesta temporada una nova posada en escena de l’obra “CARPE DIEM” que va ser la que va donar nom al Grup en presentar-la per primera vegada l’any 2017. Adaptació de la novel·la ‘El Club de los poetas muertos’.
Dies que es farà la representació:
- Dissabte 17/05 a les 19h.
- Diumenge 18/05 a les 18h.
Preu: 6€ a taquilla el mateix dia de la funció. Cal fer reserva d'entrades enviant un whatsapp al telèfon 610595001 o bé al telèfon 670821770.
Organitza: Colla Jove Carpe Diem. Grup de Teatre