C/ Conreria, 1-9 (08003 Barcelona)
93 256 33 00 - info@civicbarceloneta.com
De dilluns a divendres de 9h a 21.30h
Dissabtes de 9.30h a 14.30h i de 16h a 20h
Benvinguts al web del
Centre Cívic Barceloneta
C/ Conreria, 1-9 (08003 Barcelona)
93 256 33 00 - info@civicbarceloneta.com
De dilluns a divendres de 9h a 21.30h
Dissabtes de 9.30h a 14.30h i de 16h a 20h
Novetat!
Dijous
De 19h a 20.30h
17/07/2025
Descripció:
Gaudeix del capvespre des d’una perspectiva única: des del mar! SUP SUNSET és una activitat de paddle surf dissenyada per connectar cos, ment i natura en un entorn privilegiat. En col·laboració amb IEM Espai de Mar, proposem una experiència tranquil·la i revitalitzadora per descobrir la pràctica del Stand Up Paddle (SUP) a ritme suau, mentre el sol s’amaga darrere de l’horitzó.
L’activitat combina moviment, respiració i contemplació. Una manera diferent de viure la platja i el mar, sol o en companyia, per desconnectar del ritme diari i deixar-se portar per la calma del capvespre. No es tracta només d’un esport, sinó d’un moment per sentir, fluir i gaudir.
Metodologia:
La sessió s’inicia a la platja amb una breu introducció a la tècnica del SUP i escalfament corporal. Un cop a l’aigua, navegarem en grup per un recorregut tranquil, adaptat al nivell dels participants, seguint un ritme suau i conscient. El guiatge inclourà estones de remar, exercicis de connexió amb la respiració i petits moments de pausa per observar, sentir i, si ve de gust, banyar-se al mar.
L’enfocament busca fomentar el benestar integral, la consciència corporal i el respecte pel medi natural. És una activitat pensada per gaudir, no per competir.
A qui va adreçat:
Oberta a tothom major de 18 anys! No cal tenir experiència prèvia en paddle surf, només ganes de provar una activitat nova i deixar-se sorprendre per la màgia del mar al capvespre.
Material necessari per part de l’alumne:
Banyador, tovallola, protecció solar i roba còmoda que es pugui mullar. Tot el material específic (taula de SUP, rem i armilla si cal) serà proporcionat per l’organització.
*És imprescindible saber nedar.
*Convocatòria 15 minuts abans de l'activitat per agafar el material. (Localització)
IMPORTANT
Totes les activitats al mar estan condicionades per la climatologia i l'estat del mar. És la natura qui ens marca el ritme. Per això, si en algun moment les condicions no són segures, l’activitat no es realitzarà tal com estava prevista. Sempre que sigui possible, l’adaptarem en lloc d’anul·lar-la, per tal de garantir la seguretat i el gaudi de tothom.
Sobre l'equip d'Espai de mar:
Aquesta activitat està guiada per l’equip professional d’IEM Espai de Mar, entitat referent en activitats esportives, educatives i de benestar a la Barceloneta. Amb una àmplia experiència en SUP i en la dinamització d’activitats a la natura, el seu enfocament combina tècnica, seguretat i sensibilitat per oferir experiències significatives i accessibles per a tothom.
Conductor de l'activitat: Espai de mar
On: Centre Cívic Barceloneta Adreça: C/ Conreria 1-9
Inici d'inscripció: 10/06/2025 Fi d'inscripció: 25/06/2025
Web: https://inscripcions.civicbarceloneta.com
Telèfon: 93 256 33 00
Email: formació@civicbarceloneta.com