CONTEMPORANIS A LA BARCELONETA
PROGRAMA DE RESIDÈNCIES
DANSA’M
Peces de dansa amb focus en el treball coreogràfic.
ELEKTRICS
Propostes que investiguen en nous llenguatges, noves narratives i performance.
Totes les activitats són gratuïtes i amb reserva prèvia.
Dijous 21 de desembre a les 19h
Doble programació amb:
“SadnessLänd” de la Cia Carla Sisteré (Work in Progress)
DANSA’M
I si cada vegada que ens sentíssim infeliços, el món es detingués i apareguéssim en un espai atemporal cohabitat per dos éssers.
I si aquest espai portés per nom Sadnessländ, i els dos éssers, Almond i Sandy.
I si el seu treball anés recordar-nos que malgrat tota la tristesa que ens habita, continuem vives.
Una peça de dansa contemporània i teatre físic, emmarcada en un vals frenètic i maldestre a la recerca de la felicitat.
Direcció: Carla Sisteré // Intèrprets: Aaron Vázquez, Paula Sánchez, Carla Sisteré.
Durada: 15-20 minuts.
Dijous 21 de desembre a les 19h
“Los días raros”(Títol provisional) de la Cia Júlia Godino i Alexa Moya (Work in Progress)
DANSA’M
En aquesta mostra oberta podreu veure principis de diferents idees amb les que hem estat jugant i investigant: el rol de la dona a la societat, la perspectiva de gènere, les relacions personals (partint de la nostra), l’espera, situacions laborals del món de la dansa, un viatge i alguna crítica a un altre aspecte social.
També ens hem mantingut obertes a escoltar noves idees cap a on ens podien portar aquestes temàtiques. Ens hem enfocat en definir de quina manera existiran: si seran presents de manera intrínseca o quines d’elles serán el focus del nostre comentari. Ens inspira la idea de posar-les en evidència i fer una crítica a través de la ironía i l’humor. Hem treballat amb limitacions, engranatges i efectes visuals.
Direcció, creació i interpretació: Júlia Godino i Alexa Moya // Escenografia i vestuari: Júlia Godino i Alexa Moya // Espai sonor i altres encara en procés.
Preu: gratuït // Reserva aquí la teva invitació a partir del 20 de novembre a les 10h!