El Centre Cívic Can Castelló disposa d’un servei per a entitats, grups professionals o empreses que necessitin fer ús d’un espai de l’equipament per organitzar reunions, conferències i/o jornades.
Per formalitzar la reserva d'espais:
- Omplir el full de sol·licitud (que podeu descarregar-vos-el en l’arxiu adjunt) i n’heu d’especificar tota la documentació prevista per l’acte.
- La sol·licitud de cessió d’espai haurà de fer-se amb la màxima antelació possible.
- Cal lliurar el full de sol·licitud a informació del Centre Cívic Can Castelló o bé enviar-lo per e-mail. La reserva no serà definitiva fins que no s’hagi satisfet el pagament de les tarifes establertes.
- La confirmació de la reserva es farà o bé per e-mail o bé per telèfon.
- No es permetrà l’ocupació de l’espai per part d’una entitat diferent a la qual consta en el full de sol·licitud, així com tampoc no es permetrà la realització d’una activitat diferent de la descrita en la reserva.
- En el cas d’anul·lació de l’acte, es tornarà l'import que s’hagi realitzat, sempre que es faci en un mínim de tres dies abans de l’acte. En cas que s’hagin contractat serveis addicionals i no es pugui retornar, aquest anirà a càrrec del sol·licitant.
Per reserves o més informació: administracio@cccancastello.cat