Espai Oníric. Un viatge immersiu per la Creativitat Digital de Catalunya
06/12/2025 - 28/12/2025
MUSA. Museo de las Artes de la Universidad de Guadalajara
L’Espai Oníric és un espai immersiu que mostra projectes de Blit, Desilence, Eyesberg, Masso, Onionlab i Sevi Iko Dømochevsky; sis artistes i estudis catalans amb una trajectòria consolidada en el camp de la creativitat digital.
Aquesta experiència immersiva busca destacar i donar visibilitat al talent dels artistes i dels estudis que formen part de la comunitat creativa catalana. Les diferents obres són natives immersives i exploren una àmplia gamma de temàtiques, abordant qüestions actuals que impacten en la nostra societat, com el canvi climàtic i la nostra relació amb la tecnologia.
És una producció del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través de la Direcció General d’Innovació i Cultura Digital, que ara arriba a Guadalajara en el marc de Barcelona, Convidada d’Honor de la Fira Internacional del Llibre.
Coordinació: José Vaaliña
Protagonistes relacionats
Activitats relacionades
Los libros de Barcelona. Diseño y edición
MUSA. Museo de las Artes de la Universidad de Guadalajara