Torna la campanya 'Amb cara i ulls', per promocionar el comerç de proximitat i la restauració
Els objectius principals de la campanya són situar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat dels seus comerciants i restauradors; millorar el coneixement de l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei ofert, entre la ciutadania; i conscienciar els comerciants que la seva professionalitat és una peça clau perquè Barcelona sigui un referent en el comerç local de qualitat.
Aquesta tercera fase es va iniciar el 4 de juliol, s’allargarà durant tot el mes d’agost i tornarà a reforçar-se durant la tardor. Igual que en les edicions anteriors de la campanya, s’ha desplegat en diferents suports, com ara anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de FGC, banderoles, opis i LED. També se n’està fent difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona, com el Twitter de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum.
La iniciativa es va iniciar el mes de juny del 2022, promoguda per l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat.