Neix Barcelona FM, una aposta per enfortir un potent grup de comunicació local : Servei de Premsa

Neix Barcelona FM, una aposta per enfortir un potent grup de comunicació local

01/12/2014



Temps estimat de lectura: 2 minuts

Barcelona FM (91.0) ja és en antena. La nova emissora local de Barcelona va començar les seves emissions el passat 25 de setembre, després de la Mercè, i aquest migdia ha inaugurat l’estudi principal, fet que permet donar per completada l’arrencada del nou canal de comunicació i la configuració del principal grup de comunicació local de la capital catalana.

 

 

Barcelona FM neix integrada amb Barcelona Televisió i amb el portal digital www.BTVNotícies.cat, compartint les instal•lacions del Poblenou, en ple districte tecnològic del 22@, i convertint-se en el gran hub amb més de 15.000 notícies l’any de producció pròpia i continguts informatius especialitzats en la ciutat de Barcelona. Barcelona, doncs, fa un pas més en l’objectiu de formar una redacció integrada i multiplataforma, adaptada als nous requeriments de la societat i amb voluntat de consolidar-se com el grup de referència pel que fa a la informació de proximitat.

Barcelona FM ocupa la freqüència de titularitat municipal que fins l’any passat era utilitzada per la Xarxa Audiovisual Local (abans COM Ràdio).

L’alcalde de Barcelona Xavier Trias, ha destacat l’aposta de la ciutat de Barcelona per una televisió, una ràdio i la plataforma digital. “No volem fer la competència a ningú; volem uns mitjans de comunicació de proximitat, a l’abast de tota la gent dels barris de la ciutat, uns mitjans plurals i que comptin amb la participació de tothom”, ha dit l’alcalde. L’acte d’inauguració dels estudis ha comptat amb la presència del conseller de la Presidència, Francesc Homs, el director de Barcelona FM i Barcelona Televisió, Àngel Casas, i el president del Consell d’Administració, Carlos Nieto.

 

Descarregar nota en format PDF





Paraules clau

Alcalde Trias/ Barcelona FM/ btv/ comunicació/ mitjans de comunicació/