You are here

Motxilla per a Naturalistes

A la Motxilla per a Naturalistes trobareu diverses propostes per conèixer el Jardí des de diferents mirades, amb el suport de materials sorprenents. El Jardí té moltes cares amagades, descobriu-les al vostre ritme, sense presses, fent les propostes que us vinguin de gust i deixant per un altre dia les que vulgueu. Podeu decidir lliurement quan voleu acabar el recorregut, quines són les activitats què voleu fer o en quin ordre.

Horaris

Error del Plànol BCN
No s’ha pogut carregar Plànol BCN degut a la configuració errònia dels paràmetres.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona - Jardí Botànic Històric

Adreça:
Avinguda dels Montanyans, 30*32
Districte:
Sants-Montjuïc
Barri:
el Poble-sec
Població:
Barcelona

Notícies

S'amplia el termini per recollir les peces del puzle del Recinte Fabra i Coats

05/12/2023

Es prorroga aquesta activitat de la Fabra Major.

Les peces del Recinte

09/11/2023

Amb motiu de “La Fabramajor 2023” dins la Festa Major de Sant Andreu del Palomar, els dies 30 de novembre i 1 de desembre es celebrarà al recinte Fabra i Coats “Les peces del Recinte”.

Vídeo

Fem un recorregut pels espais de la Fabra i Coats i el dia a dia de les entitats que acull el recinte.
Cultura, creativitat, història i educació conviuen en més de 20.000m2 de naus rehabilitades, testimoni del passat industrial del Districte de Sant Andreu.