Biblioteques Expandides. Ciències Sagrades
Dijous 20 de novembre, a les 18.30 h. A la B. Sagrada Família - Josep M. Ainaud de Lasarte. Cal inscripció prèvia.

En el marc de la + Biennal de Ciutat i Ciència, us proposem visitar i conèixer la història i el relat de la Biblioteca Sagrada Família – Josep M. Ainaud de Lasarte, així com la seva relació amb el teixit comunitari i científic que l’envolta, on revisarem i analitzarem la composició i les formes de classificació de les seves col·leccions, i us proposarem una conversa que aborda la intersecció i els debats històrics i contemporanis entre ciència, LGTBI i feminismes.
Sessió a càrrec de:
Yásnaya Elena A. Gil: escriptora, lingüista i investigadora especialitzada en diversitat lingüística. En els darrers anys s’ha consolidat com una de les veus de referència del pensament indígena i de la defensa dels drets lingüístics a l’Amèrica Llatina.
Helen Torres: sociòloga, traductora i educadora. Treballa en les interseccions entre les arts, la política i el llenguatge.
Dijous 20 de novembre, a les 18.30 h. A la B. Sagrada Família – Josep M. Ainaud de Lasarte
Més informació i inscripcions
El cicle Biblioteques expandides és una iniciativa de l’Espai Avinyó i de les Biblioteques de Barcelona que busca expandir el relat de les biblioteques públiques des d’una perspectiva intercultural, diversificant els seus fons, els tipus d’activitats i els vincles amb el teixit comunitari i literari de la ciutat.
La participació de Yásnaya Elena Gil s’emmarca dins del Programa de residències internacionals del CCCB, amb la col·laboració de la UOC.