Inici / Noticia / Novetats en les tramitacions de les subvencions i ajuts municipals

Novetats en les tramitacions de les subvencions i ajuts municipals

NOTÍCIA ACTUALITZADA | Subvencions. Es detallen nous terminis i altres mesures de flexibilització motivades per la crisi de la covid-19.

ACLARIMENT IMPORTANT: La resolució d'atorgament de les subvencions per a la convocatòria general de subvencions (activitats i serveis de districte i de ciutat per al 2020) segueix el curs previst abans de l'inici de la crisi sanitària.

El passat 23 d’abril de 2020 es va fer oficial el Decret d’Alcaldia que estableix les novetats en la tramitació de les subvencions i els ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a causa de l’estat d’alarma per la crisi sanitària de la covid-19.

De manera resumida, les novetats que el Decret determina tenen relació amb:

– la suspensió de termes i interrupció de terminis

– els canvis en la tramitació d’expedients de subvencions i ajuts durant la vigència de l’estat d’alarma

– les mesures de flexibilització en la gestió de les subvencions i els ajuts

– la gestió dels expedients de subvencions o ajuts que ja s’haguessin atorgat en el moment de la declaració de l’estat d’alarma i no s’hagi acomplert l’objecte i la finalitat com a conseqüència de la COVID-19

– les mesures de flexibilització en relació a la Convocatòria general per a 2020.

Tota la informació detallada i permanentment actualitzada la podeu consultar en aquest enllaç del web de Torre Jussana.

Comparteix aquest contingut