Canals de comunicació telefònics amb la ciutadania
A més del 010, a través del qual podeu obtenir informació, dur a terme tràmits, fer suggeriments i reclamacions i presentar queixes, l’Ajuntament disposa del telèfon del civisme, del 112 com a telèfon d'emergències i del servei "L'Ajuntament et truca".
Telèfon d’informació i tramitació 010
El telèfon 010 gestiona i dona suport a gran part de la cartera de tràmits de l’Ajuntament de Barcelona.
Atén els avisos i reclamacions de la ciutadania referents als diferents serveis públics i informa sobre equipaments i actes d’agenda de la ciutat.
Línia telefònica gratuïta Més informació del 010
Telèfon d’emergències 112
El telèfon 112 centralitza el servei d’incidències, urgències i emergències a la ciutat de Barcelona.
Tramet telemàticament als sistemes de la Guàrdia Urbana i els Bombers la informació sobre els avisos i requeriments que els correspongui atendre.
Línia telefònica gratuïta Més informació del 112
El telèfon del civisme 900 226 226
El telèfon del civisme atén els avisos i les reclamacions dels ciutadans i les ciutadanes referents als serveis de neteja, manteniment i control de l’espai urbà.
Línia telefònica gratuïta Més informació del telèfon del civisme
L’Ajuntament et truca
Servei d’informació i tramitació en què el personal de les oficines d’atenció ciutadana atén la ciutadania de forma personalitzada per mitjà d’una trucada o videotrucada, en un dia i una hora acordats a través de cita prèvia.
Servei gratuït Més informació