Càpsula cuina: mossecs per acompanyar el vermut
Cuina

Dimecres
De 19h a 21h

25/02/2026 > 18/03/2026
Preu: 37.67€ + 15€ de material

Descripció:
Més enllà de les olives i les patates xips, hi ha un univers de tapetes i platets que combinen amb el vermut i begudes aperitives. Torradetes, vasets i pintxos per menjar d una queixalada.
Aprendrem a preparar mossecs originals i saborosos per fer del moment del vermut una festa de sabors i creativitat.
A qui va adreçat:
A persones ganes de cuinar de manera creativa i informal, ja siga per sorprendre convidats o simplement per aprendre receptes noves i divertides. No es necessita experiència prèvia.
Metodologia:
Sessió pràctica on les persones participants elaboraran diferents tipus de mossegades en grups, seguint les indicacions de la tallerista
Material necessari per part de l'alumne:
No es requereix cap altre material específic, ja que tots els ingredients i utensilis necessaris per a les receptes seran proporcionats pel centre.

Aquesta activitat té un complement de 15€ a abonar en metàl·lic el primer dia del taller, que es destinarà a la compra d'aliments emprats en les receptes.

⇒Inscriu-te aquí!

Professor/a: Ester Alemany

On: Centre Cívic Barceloneta
Adreça: C/ Conreria 1-9

Inici d'inscripció: 15/12/2025
Fi d'inscripció: 20/02/2026

Web: https://inscripcions.civicbarceloneta.com
Telèfon: 93 256 33 00
Email: formacio@civicbarceloneta.com

Compartir