La finalitat dels tallers de comerç, que estan dirigits específicament a l’alumnat d’educació primària, secundària obligatòria i postobligatòria, és oferir un espai on reflexionar sobre la necessitat real dels béns de consum i aprendre com consumir de manera sostenible, solidària i aplicant criteris de proximitat.
Per consultar i accedir als tallers de comerç, tramiteu la inscripció mitjançant aquest formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres.
- Descobreix el misteri de les etiquetes!: Què volen dir els números que porten els ous? Com puc saber si un producte és de proximitat? És ecològic? Què volen dir les sigles DO? Què garanteixen? Aquestes són algunes de les preguntes a les quals es dona resposta en aquest taller.
- El superpoder del consumidor/a: El taller aborda la consciència de compra, situant-la en un context històric, social i tecnològic. També analitza les tendències actuals del consum, incloent aspectes com el compromís ambiental i social, la globalització i la deslocalització.
- De la terra al plat: la revolució Km 0: El taller aborda la importància de la compra de productes Km0 com a part del consum responsable, explorant els seus impactes ambientals i socials. Es fomenta el pensament crític i la presa d’accions coherents així com el vincle entre salut, sostenibilitat i contaminació i l’efecte de la globalització en la producció i el consum.
Programa educatiu impulsat per la Direcció de Comerç de l'Àrea d'Economia i Treball, Ciutat Digital i Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Barcelona.