Carpeta de Barri
Creació d’una única eina informàtica per la gestió, registre i seguiment dels casos de l’equip de la Guardia Urbana de Barcelona que treballa com a policia de barri.
Els reptes del projecte
- Facilitar la gestió diària dels EPB, optimitzant aquells processos que aporten més valor afegit per a la ciutadania.
- Identificar els incidents al barri de forma àgil, facilitant la seva cerca i anàlisi.
- Obtenir una avaluació objectiva i subjectiva dels casos treballats, per millorar les posteriors actuacions i prevenir incidents.
- Disposar d’un sistema centralitzat i ordenat per recollir la informació relativa al barri i les tasques dels EPB, garantint una major eficiència en les gestions i la prevenció d’incidències.
0
usuaris municipals beneficiats
0
casos gestionats
0
casos d'incidències gestionats anualment
Carpeta de Barri (eina de gestió d’incidències)
Reptes
Reducció de temps en tasques administratives
Augment en la dedicació de tasques de valor afegit (p.ex. anàlisi i seguiment incidències)licació immediata)
Augment en la dedicació de tasques de valor afegit (p.ex. anàlisi i seguiment incidències)licació immediata)
Guarismes
200 usuaris municipals beneficiats
2406 casos gestionats
300 casos d’incidències gestionats anualment
2406 casos gestionats
300 casos d’incidències gestionats anualment