- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Afavorir una ciutat connectada i segura
- Informació de la ciutadania protegida
- Sistema d’emergència gub i speis
Sistema d’emergència GUB i SPEIS
Desenvolupament d’un nou sistema de recepció i gestió d’incidents i emergències de la Guàrdia Urbana i els Bombers per millorar l’atenció al ciutadà i el temps de resposta des que el ciutadà informa d’un incident fins a l’arribada dels serveis d’emergència.
A finals de 2019, es va iniciar un pla de proves de la nova passarel·la amb el telèfon 112 per a la integració telemàtica en la recepció d’incidents. Durant la resta del pla de mandat, s’ha activat l’operativa d’aquesta recepció i s’han desplegat tauletes als Parcs de bombers per calcular les rutes més òptimes i millorar el temps d’arribada al lloc dels incidents.
Els reptes del projecte
- Millorar la visualització del posicionament individual del personal en els llocs dels incidents mitjançat icones a les pantalles que reflecteixen els estats del cas, els atributs, les patrulles i les dotacions.
- Millorar les rutes adaptades als vehicles d’emergència per tal d’arribar amb major facilitat al lloc de l’incident, oferint una atenció més ràpida a la ciutadania.
0
tauletes als Parc de Bombers
+
0
mil
trucades rebudes
+
0
mil
incidents anuals atesos
Implantació d’un sistema de gestió d’incidents i emergències GUB i SPEIS
Reptes
Millora en l’eficiència d’atenció a les emergències
Guarismes
50 tauletes als Parcs de Bombers (rutes més òptimes per arribar als incidents)
405.000 trucades rebudes anuals
370.000 gestions d’incidents anuals
405.000 trucades rebudes anuals
370.000 gestions d’incidents anuals