Desenvolupament d’un nou sistema de recepció i gestió d’incidents i emergències de la Guàrdia Urbana i els Bombers per millorar l’atenció al ciutadà i el temps de resposta des que el ciutadà informa d’un incident fins a l’arribada dels serveis d’emergència.

A finals de 2019, es va iniciar un pla de proves de la nova passarel·la amb el telèfon 112 per a la integració telemàtica en la recepció d’incidents. Durant la resta del pla de mandat, s’ha activat l’operativa d’aquesta recepció i s’han desplegat tauletes als Parcs de bombers per calcular les rutes més òptimes i millorar el temps d’arribada al lloc dels incidents.

Els reptes del projecte

0
tauletes als Parc de Bombers
+ 0 mil
trucades rebudes
+ 0 mil
incidents anuals atesos

Implantació d’un sistema de gestió d’incidents i emergències GUB i SPEIS

Direction Arrows

Reptes

Millora en l’eficiència d’atenció a les emergències
Direction Arrows

Guarismes

50 tauletes als Parcs de Bombers (rutes més òptimes per arribar als incidents)

405.000 trucades rebudes anuals

370.000 gestions d’incidents anuals