- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Millorar l’atenció a la ciutadania i empreses
- Ciutat més democràtica
- Projecte Domus: atenció domiciliària
Projecte domus : atenció domiciliària
Desenvolupament del nou sistema d’informació que unifica les eines de gestió dels serveis d’atenció domiciliària dirigits a proporcionar atencions personals, ajuda a la llar i suport social a persones amb manca d’autonomia personal i usuaris i famílies amb dificultats de desenvolupament o d’integració social.
Els reptes del projecte
- Proporcionar un sistema d’informació únic d'atenció domiciliària, amb interrelació amb altres sistemes, que doni cobertura a la gestió, control i seguiment dels serveis que es presten al domicili del ciutadà.
- Disposar de les dades en temps real dels serveis d'atenció a domicili en el sistema d'informació municipal, per facilitar l'obtenció d'indicadors i la gestió del servei.
- Millorar les capacitats de seguiment del servei per part dels professionals prescriptors municipals i la coordinació entre els professionals municipals i els professionals de les empreses adjudicatàries.
- Facilitar la gestió econòmica de facturació i copagament.
0
usuaris amb el servei d’Atenció personal activat
0
noves actuacions mensuals d’Atenció personal
0
mil
hores d’atenció personal prestades mensualment
0
mil
hores de neteja a la llar prestades mensualment
0
0
mil
usuaris de teleassistència amb servei activat
Domus
Reptes
Atenció personalitzada, qualitat del servei (àpats socials, a domicili...)
Reducció en la vulnerabilitat de les persones
Qualitat de vida
Reducció en la vulnerabilitat de les persones
Qualitat de vida
Guarismes
15.800 Usuaris amb servei d’Atenció personal activat
300 noves actuacions mensuals d’Atenció personal
300.000 h d’atenció personal prestades mensualment
50.000 h de neteja a la llar prestades mensualment
68.000 usuaris de teleassistència amb servei activat
300 noves actuacions mensuals d’Atenció personal
300.000 h d’atenció personal prestades mensualment
50.000 h de neteja a la llar prestades mensualment
68.000 usuaris de teleassistència amb servei activat