Per tal de donar coherència a l’organització dels serveis i fomentar la millora continua, es manté i s’impulsa una política de qualitat basada en la norma ISO 9001, amb els compromisos següents:

  • Fer accessible l’Administració a la ciutadania per millorar-ne la qualitat de vida.
  • Orientar els serveis per satisfer les necessitats de la ciutadania en matèria d’informació i tramitació, d’una manera pràctica i fàcil.
  • Millorar els processos perquè siguin àgils i simples per aconseguir una Administració més transparent, eficaç i propera.
  • Resoldre eficaçment les demandes de la ciutadania garantint la qualitat de la informació.
  • Assegurar l’homogeneïtat dels serveis i de la informació que s’ofereix als diferents canals.

Serveis d'atenció ciutadana

  • Oficina virtual de tràmits

    L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.

  • Oficines d'atenció ciutadana

    A les Oficines d’atenció ciutadana podeu rebre informació personalitzada i dur a terme les gestions següents amb cita prèvia: padró d’habitants, hisenda municipal, urbanisme, obres i activitats, gestions relacionades amb animals de companyia o el certificat digital, entre altres.

  • 010. Telèfon d’informació metropolitana

    Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.

  • Telèfon del civisme

    Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

  • Quiosc de tràmits i serveis

    Els quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.

  • Twitter

    El Twitter és un servei que té com a objectiu ajudar la ciutadania a resoldre els seus dubtes i informar sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.

  • Oficina de Troballes

    A l’Oficina de troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.

  • Certificació ISO

    Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.