En aquest taller parlarem de conceptes clau del comerç en línia, de les normatives principals que emparen el consumidor i us donarem exemples de com es fa una reclamació en línia, com funcionen els serveis d’atenció al client i les reclamacions extrajudicials.
A càrrec de: AICEC-AIDAE (Associació que defensa els interessos i drets dels consumidors de Catalunya) i amb col·laboració del Ministeri de Consum
Agenda
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
Dijous |
de 18.30 h a 20.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia Places limitades |
Altres
- Se celebra a:
- Casal d'Entitats Mas Guinardó.
- Inscripcions a:
- Casal d'Entitats Mas Guinardó.
En aquest taller parlarem de conceptes clau del comerç en línia, de les normatives principals que emparen el consumidor i us donarem exemples de com es fa una reclamació en línia, com funcionen els serveis d’atenció al client i les reclamacions extrajudicials.
A càrrec de: AICEC-AIDAE (Associació que defensa els interessos i drets dels consumidors de Catalunya) i amb col·laboració del Ministeri de Consum
Casal d'Entitats Mas Guinardó
- Adreça:
- Plaça de Salvador Riera, 2
- :
- Horta-Guinardó
- Barri:
- el Guinardó
- Població:
- Barcelona
- Adreça
- Plaça de Salvador Riera, 2
- Quan
13/02/2025
Telèfon
- Tel.:
- 934461429