
Benvinguts al web del
Centre Cívic Casa Groga

Diumenge 25 de maig, a les 18 h
25/05/2025
Un pastor del futur acompanyat per la soledat de la vida transhumant, sumada a un paisatge demolidor, l’obligarà a trobar noves formes de matar l’avorriment, d’escapar de la depressió, d’estimular la creativitat i de construir, a través de la participació del públic, un nou camí.”
"Transhumància Artificial 3.9" és una proposta escènica de circ contemporani basada en una distopia futurista, amb tocs de surrealisme, que interpel·la al públic a plantejar-se preguntes i obrir espais de reflexió sobre les conseqüències del desequilibri entre el medi natural i el medi tecnològic.
L’any 2022 es creà la companyia A foc lent, prenent com a punt de partida la memòria historica i les tradicions catalanes dins el llenguatge propi de circ i la vinculació amb el territori. La primera creació de la companyia “La Sardana” és fruit d’un treball conjunt entre l’’Agustí Margarit i Magda Peralta. El procés creatiu de “La Sardana” ha dotat aquest projecte d’identitat, entorn de una forma de treballar, sense pressa, desacomplexada, dotant de gran importància les sensacions viscudes durant el procés, lligant així amb els ritmes del món rural. “Transhumància artificial 3.9” és un nou projecte que continua aprofundint en la metodologia de treball de la companyia i en els valors que aquesta vol impulsar.