Línia estratègica

OE.11 Impulsar la generació de coneixement

L’anàlisi de la realitat comercial és clau per millorar la planificació de les polítiques públiques. En l’àmbit del comerç, conèixer la realitat de cada Districte i dels seus barris és imprescindible per poder elaborar estratègies encertades. Però tant important com això és poder compartir aquesta informació amb la resta d’agents que actuen al territori, per tal de poder apreciar en la seva globalitat aquesta realitat. Només amb sinèrgies amb altres sectors econòmics es podrà tenir èxit en les accions de foment, promoció i consolidació del model comercial. Per tal de donar resposta a la necessitat d’anàlisi de la realitat, el Pla inclourà:

 

Projectes/Accions

  • Elaborar un estudi quantitatiu i qualitatiu per mesurar l’impacte de la crisi en el petit comerç del districte de Ciutat Vella.

 

Indicadors

  • 1 estudi anual sobre la situació del teixit comercial a Ciutat Vella
  • Actualització dels cens d’establiments comercials.