Nou escriptori OAC
La iniciativa MIGRACIÓ CRM està composada per l’actuació anomenada “Escriptori d’Atenció Ciutadana (EAC)” i consisteix en una aplicació que es vol posar en marxa al març del 2023 amb l’objectiu de facilitar l’operativa d’atenció ciutadana presencial.
S’identifica la necessitat de facilitar la operativa d’atenció ciutadana presencial i, per tant, es considera convenient la posada en marxa de l’actuació de l’Escriptori d’Atenció Ciutadana (EAC) en substitució de l’actual Escriptori Unificat de tramitació lligat al CRM de l’Ajuntament.
Aquesta actuació consisteix en el desenvolupament de l’Escriptori d’Atenció Ciutadana. Les funcionalitats pròpies d’un CRM (visió 360º, workflows, …) són discontinuades. Es mantenen les funcionalitats d’Escriptori d’Atenció (tramitació contextualitzada, gestió de cues, registre d’atencions, …). En els propers mesos s’hi incorporarà el registre de les atencions telefòniques, per tal d’ampliar la visió de les interaccions amb el ciutadà.
Entre els beneficis del desenvolupament d’aquesta aplicació trobem:
- Facilitar l’operativa d’atenció ciutadana presencial.
- Habilitar la recepció ordenada del ciutadà.
- Millorar la recepció de dades del ciutadà, que poden traspassar automàticament a les diferents aplicacions de tramitació.
- Mantindre un registre de les atencions, permetent la consulta de l’històric del ciutadà, així com també la generació d’informes per la gestió del servei.
- Permetre un registre de atencions telefòniques.
Els reptes del projecte
- Desenvolupar els requeriments tecnològics que ha de cobrir l'aplicació de l’EAC
- Definició de la seva arquitectura.