- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Millorar l’atenció a la ciutadania i empreses
- Accessibilitat i connectivitat de la ciutadania
Accessibilitat i connectivitat de la ciutadania
Per tal de garantir l’accessibilitat i la connectivitat 24/7 del ciutadà, i rebre una millor atenció personalitzada, s’han modernitzat els canals digitals entre Ajuntament i els seus ciutadans.
En aquest mandat des de l’IMI s’ha creat el Portal d’Atenció Ciutadana i l’Oficina Virtual de Tràmits que tenen com a objectius:
- Anticipar-se a les necessitats de la ciutadania i empoderar-la en la gestió dels tràmits amb l’accés a un nou portal i espais personals més interactius que afavoreixin la tramitació electrònica.
- Oferir millors eines de comunicació pels informadors de OACs, i assistència multicanal i transparència al ciutadà.
- Estandaritzar els tràmits i procediments administratius amb expedients electrònics accessibles en qualsevol moment per a qualsevol ciutadà.
La consolidació d’una administració electrònica impacta positivament al ciutadà oferint-li una interacció disponible amb l’Ajuntament les 24 hores al dia i una facilitar ld’accés i estalvi de temps als tràmits, evitant així desplaçaments i permetent realitzar els tràmits des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.