- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Millorar l’atenció a la ciutadania i empreses
- Accessibilitat i connectivitat de la ciutadania
- Oficina virtual de tràmits / Portal d’atenció ciutadana
L’oficina virtual de tràmits i el portal d’atenció a la ciutadania
Millora i desenvolupament d’evolutius sobre el Portal d’Atenció a la ciutadania per oferir nous espais més personalitzats que faciliten les gestions i la comunicació amb els informadors.
Des de l’any 2017 i al llarg del Pla de mandat, la plataforma ha anat evolucionat de la mà de l’IMI per anticipar-se a les necessitats de la ciutadania i empoderar-la en la gestió de tràmits.
Els reptes del projecte
- Ampliar i personalitzar el contingut dels expedients de tramitació.
- Desenvolupar funcionalitats d’enviament de correus automàtics.
- Desenvolupar dades operatives obligatòries.
- Generar tràmits amb formularis independents de RPA.