- IMI
- L’IMI en acció: activitats 2019-2023
- Potenciar l’administració digital
- Procediments més àgils i traçabilitat en les gestions
- Evolució Autoritas:expedient electrònic de disciplina urbanística
Evolució Autoritas: expedient electrònic de disciplina urbanística
Aquesta iniciativa està conformada per l’actuació anomenada “Pla de Mandat evolució Autoritas i Desenvolupament Plans d’Inspecció PR”. Consisteix en el desenvolupament d’un pla d’actuació de mandat per consolidar i evolucionar l’expedient electrònic de disciplina urbanística.
Aquesta iniciativa surt de la necessitat detectada de consolidar i evolucionar l’expedient electrònic de disciplina urbanística.
L’evolució de l’expedient electrònic de disciplina urbanística contempla:
- La consolidació de la inspecció centralitzada amb la incorporació de medi ambient (soroll) i l’ús del planificador per part de la unitat central d’inspecció.
- La millora en l’organització, ergonomia i usabilitat en la gestió expedients per facilitar el treball i la presa de decisions dels caps i directors.
- La integració completa i bidireccional amb Hisenda (part Autoritas).
- L’evolució mobilitat: Tablets + acta Inspecció (impressió i signatura).
- El desplegament de la nova llei de procediment administratiu (notificació electrònica, interacció amb persones jurídiques…).
- L’estudi preliminar sancionador solidari (més d’un destinatari).
- Les eines i suport al desenvolupament de Plans d’Inspecció. Automatitzar l’entrada d’informació, preparar campanyes, centralitzades i/o amb districtes.
- El manteniment evolutiu de dimensió petit i mitjà donant resposta a Districtes i DSLI.
Amb aquesta iniciativa s’aconseguirà estabilitzar el sistema de l’expedient electrònic de disciplina urbanística i alinear a Autoritas amb la nova llei de procediment administratiu.
Els reptes del projecte
- Donar resposta a les demandes de millora i estabilització del sistema per part dels districtes.
- Alinear a Autoritas amb la nova llei de procediment administratiu.
- Regularitzar la integració amb hisenda i alinear-se amb la transformació dels seus sistemes.
- Desenvolupar els procediments i eines necessàries per treballar en base a la definició i actuació de campanyes d'inspecció i el seu suport anual.
0
M
expedients gestionats
M
inspeccions
0
M
signatures electròniques
0
M
incoacions de sancionadors