Evolució Autoritas: expedient electrònic de disciplina urbanística

Aquesta iniciativa està conformada per l’actuació anomenada “Pla de Mandat evolució Autoritas i Desenvolupament Plans d’Inspecció PR”. Consisteix en el desenvolupament d’un pla d’actuació de mandat per consolidar i evolucionar l’expedient electrònic de disciplina urbanística.

Aquesta iniciativa surt de la necessitat detectada de consolidar i evolucionar l’expedient electrònic de disciplina urbanística.

L’evolució de l’expedient electrònic de disciplina urbanística contempla:

  • La consolidació de la inspecció centralitzada amb la incorporació de medi ambient (soroll) i l’ús del planificador per part de la unitat central d’inspecció.
  • La millora en l’organització, ergonomia i usabilitat en la gestió expedients per facilitar el treball i la presa de decisions dels caps i directors.
  • La integració completa i bidireccional amb Hisenda (part Autoritas).
  • L’evolució mobilitat: Tablets + acta Inspecció (impressió i signatura).
  • El desplegament de la nova llei de procediment administratiu (notificació electrònica, interacció amb persones jurídiques…).
  • L’estudi preliminar sancionador solidari (més d’un destinatari).
  • Les eines i suport al desenvolupament de Plans d’Inspecció. Automatitzar l’entrada d’informació, preparar campanyes, centralitzades i/o amb districtes.
  • El manteniment evolutiu de dimensió petit i mitjà donant resposta a Districtes i DSLI.

Amb aquesta iniciativa s’aconseguirà estabilitzar el sistema de l’expedient electrònic de disciplina urbanística i alinear a Autoritas amb la nova llei de procediment administratiu.

Els reptes del projecte

0 M
expedients gestionats
M
inspeccions
0 M
signatures electròniques
0 M
incoacions de sancionadors