Dissabte 1 de març de 10.30 a 14 h
Torna la rua i la festa més irreverent de l’any al Guinardó! Vine amb la teva disfressa i participa en la rua, el concurs i la gran tabalada final!
A les 10:30 h: Inici de la festa, inscripcions al concurs de disfresses (Pl. Salvador Riera)
A les 11:00 h: Sortida de la rua des del Casal Mas Guinardó (Pl. Salvador Riera)
A les 13:00 h: Entrega de premis i gran tabalada conjunta davant del Casal de Joves Girapells (Plaça de Rosa Galobardes i Alsina)
Ruta: Plaça Salvador Riera - Garrofers - Nen de la Rutlla - Verge de Montserrat - Periodistes - Plaça del Guinardó - Passatge de Llívia - Ronda Guinardó - Plaça del Mercat - Final de ruta al Casal de Joves Girapells.
Organitza: Eix Montserrat, Mercat del Guinardó, Xerrac Arts Plàstiques, AFA Escola Àngels Garriga, AFA Escola Arc Iris, AFA Escola del Mar, AFA Escola Guinardó, Agrupament Scout Mas Guinardó 31, Casal de Joves Girapells, Centre Cívic Guinardó i Casal Mas Guinardó.