CICLE DE TEATRE CONTEMPORANI CATALÀ: "LAS TRECE ROSAS I LA ABUELA SOL"

Sábado, 19 Marzo, 2022 - 20:00

La Colla Jove "Carpe Diem" amb l'obra escrita per Maxi de Diego, recordant els fets del 5 d'agost del 1939 en acabar la Guerra Civil espanyola en els que van morir afusellades tretze noies, la majoria menors d'edat, per defensar les seves llibertats.

A través dels ulls de l'àvia Sol que va sobreviure als fets, i que vol transmetre a les generacions actuals perquè la memòria no els oblidi, la seva néta Alba escriu una obra de teatre que les recorda. A més aconsella a les seves nétes que segueixin lluitant per superar les injustícies i per defensar la pau. Vol que valorin la importància de la lluita amb tota la força del cor per aconseguir allò que és correcte i vol fer entendre a les noves generacions d'on venen i els hi cal seguir lluitant per aconseguir les seves llibertats.

Per fer un tastet de què veuràs entra AQUÍ!

Acompanyada de l'EXPOSICIÓ "Dones Lluitadores" de la Fundació Revolució Democràtica i de la xerrada de l'experta Rosario Cunillera a les 19 h

Preu entrada: 4€ socis i sòcies / 5€ no socis i no sòcies

Imprescindible reserva d'entrades a partir del 2 de març clicant en la paraula ENLLAÇ!

Organitza: Grup de Teatre TCC i Associació Casal Font d'en Fargues