INSCRIPCIONS ONLINE

La inscripció per als tallers, seminaris i itineraris del període Juny-Juliol 2021 serà ONLINE.

 

Únicament podran fer la inscripció presencial aquelles persones que hagin s'inscriguin amb descompte: persones en situació d'atur i discapacitat. Hauran de portar tota la documentació en el moment de fer la inscripció.

 

INFORMACIÓ INSCRIPCIONS PERÍODE JUNY-JULIOL 2021

A causa de la situació excepcional que estem vivint amb la Covid19, hem adaptat les activitats del centre a la nova situació. Per aquests motius, la inscripció als tallers, seminaris i itineraris del semestre Gener-Juny es faran de la següent forma:

 

DEL 20 AL 25 DE MAIG  

RENOVACIONS: PREFERÈNCIA INSCRITS GENER-JUNY 2021 per a continuar la mateixa activitat.

  • Inscripcions ONLINE.
  • A partir de les 9.30 h del dijous, 20 de maig tant per les inscripcions web com per les presencials.
  • Les inscripcions presencials al centre seran EXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

 

DEL 26 DE MAIG AL 12 DE JUNY  

OBERTES A TOTHOM

  • Inscripcions ONLINE.
  • A partir de les 9.30 h del dilluns, 18 de gener tant per les inscripcions web com per les presencials.
  • Les inscripcions presencials al centre seranEXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

 

SEMINARIS

Inscripcions obertes fins al JULIOL 2021.

 

 

NORMATIVA GENERAL DE LES INSCRIPCIONS

Per formalitzar les inscripcions heu de seguir la normativa següent:

  • L’accés al servei de cursos i tallers requereix inscripció prèvia en les dates establertes.
  • Els preus corresponen als aprovats per la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona per al 2020.
  • La inscripció ha de fer-se ONLINE a través de la pàgina web ccnavas.cat.
  • Únicament les persones amb descomptes, han de fer la inscripció presencialment al centre aportant tota la documentació.
  • El pagament del taller online només es pot fer amb targeta.
  • El pagament del taller presencialment es farà per imposició bancària o targeta.
  • Les persones en situació d’atur i les persones amb discapacitat superior al 33 % que s’acullin al descompte per a un taller, han de fer la inscripció presencialment, en el període establert per aquests descomptes (del 20 de maig al 12 de juny) i han de portar tota la documentació en el moment de fer la inscripció.

                 A) Persones en situació d’atur: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i el darrer DARDO o el certificat de vida laboral, tot ha de ser actualitzat.

                 B) Persones amb discapacitat: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i còpia de la targeta de discapacitat.

Sense cap documentació no s’aplicarà aquest descompte i si manca alguna documentació, l’han de portar abans del dissabte 12 de juny. A partir d’aquesta data, no s’accepten més inscripcions amb aquests  descomptes. El descompte només és aplicable a un taller al trimestre/semestre, sempre que hi hagi places disponibles (no inclou seminaris, itineraris, tallers infantils ni els intensius de juliol) i no te caràcter retroactiu.

  • El centre es reserva el dret de variar la programació, l’horari, el professor/a o la ubicació d’una activitat, dins l’equipament, si ho considera necessari. El centre es reserva el dret de suspendre les activitats que no tinguin un nombre mínim de participants. Aquest mínim està a disposició de l’usuari/ària.
  • A partir del dilluns, 14 de juny, no es retornaran els diners de la inscripció als tallers, en tots els casos. L’import de la inscripció només serà retornat si l’organització anul·la el taller per no arribar al mínim de places establertes. L’usuari/ària pot canviar d’activitat a una del mateix import, sempre que hi hagi plaça disponible, durant la primera setmana d’activitat.
  • Tots els tallers començaran 5 minuts després i acabaran 5 minuts abans de l’hora marcada en el programa. Es recuperaran les classes perdudes per causes alienes a l’usuari/ària.
  • A cada activitat s’especifica el nombre de sessions.
  • Activitats híbrides: es prioritzarà la formació presencial però, si per motius sanitaris el centre no pot obrir, s’oferirà la mateixa activitat online amb el mateix horari i professorat, sempre que sigui possible. Les activitats en aquest format híbrid, no es retornaran els diners a partir del dilluns 1 de febrer.
  • MOLT IMPORTANT: En cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la que ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament)  aquesta activitat s’adaptarà per a que pugui realitzar-se de forma virtual i des de qualsevol dispositiu amb accés a la xarxa internet. El nombre d’hores, sessions i horaris seran els mateixos. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions realitzades virtualment.
  • Aquests possibles canvis seran informats amb antelació així com el suport o plataforma telemàtica des de la que es continuarà oferint l’activitat.​​
  • El material fungible que sigui necessari per al taller anirà a càrrec de l’usuari/ària. En la informació de cada taller s’especificarà quin és aquest plus econòmic.
  • Als tallers d’activitat física caldrà dur la pròpia màrfega i el material que indiqui el professorat.
  • Hi ha algunes activitats que tenen contraindicacions mèdiques, cal consultar les especificacions a la web.
  • En els tallers infantils i familiars, el preu és per infant.
  • El centre declina tota responsabilitat sobre el material personal i les produccions dels usuaris/àries. Per aquest motiu us demanem que no deixeu al centre cap material de valor, ni econòmic ni personal. En cas que hi tingueu material, l’haureu de retirar de les sales o dels magatzems en finalitzar la darrera sessió del trimestre.

 

NORMATIVA ESPECÍFICA DELS SEMINARIS I ITINERARIS

  • Cal registrar-se com a usuari/ària del Centre.
  • Cal fer la inscripció online per cadascun dels seminaris i itineraris.
  • A partir de 7 dies abans de la data d’inici del seminari, no es retornaran els diners de la inscripció, en tots els casos.
  • L’import de la inscripció només serà retornat si l’organització anul·la el seminari/itinerari per no arribar al mínim de places establertes.
  • En els itineraris és imprescindible facilitar un número de telèfon mòbil per a poder posar-se en contacte.
  • En els itineraris el dia de la sortida es pot veure modificat, en funció de la previsió meteorològica.

 

NORMATIVA ESPECÍFICA INSCRIPCIONS ONLINE

  • Les inscripcions han d’efectuar-se a través de la pàgina: ccnavas.cat
  • Per a totes les activitats les places són limitades.
  • Les inscripcions són nominals. Cal estar registrat com a usuari de l’equipament.
  • Cada persona podrà fer un màxim de quatre inscripcions per sessió.

 

TIPOLOGIA D'ACTIVITATS PERÍODE JUNY-JULIOL 2021

FORMAT: HÍBRID PRESENCIAL I ONLINE

  • Es prioritzarà la formació presencial però, si per motius sanitaris el centre ha de tancar i no pot obrir, s’oferirà la mateixa activitat online. Aquestes activitats estan senyalitzades amb el format híbrid presencial i online.
  • Així, en cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la que ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament)  aquesta activitat s’adaptarà per a que pugui realitzar-se de forma virtual i des de qualsevol dispositiu amb accés a la xarxa internet. El nombre d’hores, sessions i horaris seran els mateixos. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions realitzades virtualment.
  • La plataforma de cursos virtual serà Zoom i se’ls hi facilitarà l’enllaç a través del correu electrònic.
  • És necessari tenir accés a equipament informàtic (ordinador, portàtil, tauleta, mòbil, etc.) amb connectivitat a internet i una adreça de correu electrònic per poder seguir el treball telemàtic.
  • Aquestes activitats tindram un 15 % de desecompte al preu marcat en el programa (excepte per a persones amb descompte ja aplicat, no te caracter retroactiu).
  • Els tallers en aquest format tindran un 15 % de descompte al preu marcat en el programa (excepte per a persones amb descompte ja aplicat, no te caràcter retroactiu).

FORMAT: PRESENCIAL

  • Activitat que s’ofereix en format presencial.
  • Així, en cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la que ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament)  aquesta activitat s'ajornarà i es recuperarien les classes no realitzades. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions ajornades ja que es realitzaran en quan sigui possible.

FORMAT: ONLINE

  • Activitat que s’ofereixen en format online.
  • La plataforma de cursos virtual serà Zoom i se’ls hi facilitarà l’enllaç a través del correu electrònic.
  • És necessari tenir accés a equipament informàtic (ordinador, portàtil, tauleta, mòbil, etc.) amb connectivitat a internet i una adreça de correu electrònic per poder seguir el treball telemàtic.

 

MESURES COVID CENTRE CÍVIC NAVAS

A continuació es detalla el protocol del Centre Cívic Navas pel que fa a la prevenció amb motiu de la covid-19 i també les mesures individuals que hauran de seguir les persones que assisteixin a les activitats del centre.

El CC Navas seguirà els següents protocols sempre d’acord amb la normativa vigent:

  • Desinfecció diària de tots els espais.
  • A l’entrada del centre i a cada aula hi haurà dispensador de gel hidroalcohòlic.
  • L’aforament i la disposició del seients compliran les distàncies de seguretat requerides.
  • L’accés i el desallotjament dels espais es farà de manera esglaonada i sota control del personal del centre per garantir la distància de seguretat.
  • Als espais no es facilitarà cap material en paper. La informació estarà únicament disponible en línia.
  • A tots els espais on sigui necessari s’habilitaran diferents horaris per tal de no produir aglomeracions de persones.

Mesures individuals:

  • Recorda que a tots el espais del CC Navas cal mantenir una distància de seguretat entre persones de 1.5-2 metres.
  • L’ús de la mascareta és obligatori.
  • L’accés i el desallotjament dels espais es farà de manera esglaonada. Caldrà seguir sempre les senyalitzacions i indicacions del personal del CC Navas.
  • Si penses que pots tenir símptomes del covid-19 o has estat en contacte amb algú diagnosticat del virus, queda’t a casa i informa’ns. Segur que tenim l’oportunitat de retrobar-nos ben aviat.

 

Compartir