NORMATIVA INSCRIPCIONS

INFORMACIÓ INSCRIPCIONS

A causa de la situació excepcional que estem vivint amb la Covid19, hem adaptat les activitats del centre a la nova situació.

Per aquests motius, la inscripció als tallers, seminaris i itineraris del període Gener-Juny 2021 es faran de la següent forma:

 

DEL 4 AL 16 DE GENER 

RENOVACIONS: PREFERÈNCIA INSCRITS OCTUBRE-DESEMBRE 2020

  • Inscripcions ONLINE.
  • A partir de les 9.30 h del dilluns, 4 de gener tant per les inscripcions web com per les presencials.
  • Les inscripcions presencials al centre seran EXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

 

Passos per a Renovar les inscripcions:
 
 
  • A la part superior-dreta de la pantalla veureu el vostre nom i una pestanya que diu PREINSCRIPCIONS; cliqueu allà.
 
  • Apareixeran les activitats que vau fer el trimestre anterior i que són les úniques que es podran renovar.
 
  • Seleccioneu els tallers que voleu renovar.
 
  • Feu el pagament a través del TPV segur de La Caixa.
 
  • Ja tindreu renovada la vostra activitat!

 

DEL 18 AL 30 DE GENER 

OBERTES A TOTHOM

  • Inscripcions ONLINE.
  • A partir de les 9.30 h del dilluns, 18 de gener tant per les inscripcions web com per les presencials.
  • Les inscripcions presencials al centre seranEXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.

 

 

Inici d’activitats: dilluns, 1 de febrer de 2021

 

TIPOLOGIA D'ACTIVITATS PERÍODE GENER-JUNY 2021

 

FORMAT: HÍBRID PRESENCIAL I ONLINE

  • Es prioritzarà la formació presencial però, si per motius sanitaris el centre ha de tancar i no pot obrir, s’oferirà la mateixa activitat online. Aquestes activitats estan senyalitzades amb el format híbrid presencial i online.
  • Així, en cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la que ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament)  aquesta activitat s’adaptarà per a que pugui realitzar-se de forma virtual i des de qualsevol dispositiu amb accés a la xarxa internet. El nombre d’hores, sessions i horaris seran els mateixos. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions realitzades virtualment.
  • La plataforma de cursos virtual serà Zoom i se’ls hi facilitarà l’enllaç a través del correu electrònic.
  • És necessari tenir accés a equipament informàtic (ordinador, portàtil, tauleta, mòbil, etc.) amb connectivitat a internet i una adreça de correu electrònic per poder seguir el treball telemàtic.
  • Els tallers en aquest format tindran un 15 % de descompte al preu marcat en el programa (excepte per a persones amb descompte ja aplicat, no te caràcter retroactiu).

FORMAT: PRESENCIAL

  • Activitat que s’ofereix en format presencial.
  • Així, en cas de força major derivada de la crisis sanitària actual i/o perquè qualsevol autoritat governamental no permeti el desenvolupament de l’activitat a la que ha estat inscrit/a de forma presencial (donat que aquesta circumstància pot restringir l’accés a l’equipament)  aquesta activitat s'ajornarà i es recuperarien les classes no realitzades. Aquesta variació no suposarà que el curs es consideri cancel·lat o suspès i, per tant, no donarà dret a la devolució de l’import de la inscripció proporcional a les sessions ajornades ja que es realitzaran en quan sigui possible.

FORMAT: ONLINE

  • Activitat que s’ofereixen en format online.
  • La plataforma de cursos virtual serà Zoom i se’ls hi facilitarà l’enllaç a través del correu electrònic.
  • És necessari tenir accés a equipament informàtic (ordinador, portàtil, tauleta, mòbil, etc.) amb connectivitat a internet i una adreça de correu electrònic per poder seguir el treball telemàtic.

 

 

MESURES COVID CENTRE CÍVIC NAVAS

A continuació es detalla el protocol del Centre Cívic Navas pel que fa a la prevenció amb motiu de la covid-19 i també les mesures individuals que hauran de seguir les persones que assisteixin a les activitats del centre.

El CC Navas seguirà els següents protocols sempre d’acord amb la normativa vigent:

  • Desinfecció diària de tots els espais.
  • A l’entrada del centre i a cada aula hi haurà dispensador de gel hidroalcohòlic.
  • L’aforament i la disposició del seients compliran les distàncies de seguretat requerides.
  • L’accés i el desallotjament dels espais es farà de manera esglaonada i sota control del personal del centre per garantir la distància de seguretat.
  • Als espais no es facilitarà cap material en paper. La informació estarà únicament disponible en línia.
  • A tots els espais on sigui necessari s’habilitaran diferents horaris per tal de no produir aglomeracions de persones.

Mesures individuals:

  • Recorda que a tots el espais del CC Navas cal mantenir una distància de seguretat entre persones de 1.5-2 metres.
  • L’ús de la mascareta és obligatori.
  • L’accés i el desallotjament dels espais es farà de manera esglaonada. Caldrà seguir sempre les senyalitzacions i indicacions del personal del CC Navas.
  • Si penses que pots tenir símptomes del covid-19 o has estat en contacte amb algú diagnosticat del virus, queda’t a casa i informa’ns. Segur que tenim l’oportunitat de retrobar-nos ben aviat.

  

 

INFORMACIÓ GENERAL INSCRIPCIONS

               

QUÈ: 

Per inscriure’t als TALLERS, SEMINARIS I ITINERARIS DEL PERÍODE GENER-JUNY 2021.

 

ON:

  • ONLINE a través de la web CCNAVAS.CAT (Cal estar registrat com a usuari/ària online Registra't)
  • La inscripció PRESENCIAL és exclusivament per aqueres persones que tinguin descompte (persones en situació d'atur o discapacitat). Han de presentar tota la documentació ene el moment de fer la inscripció. Sense cap documentació no es farà la inscripció.

 

QUAN: 

  • Del 4 al 16 de gener: Prioritat per a les persones que estaven inscrites en el període Octubre-Desembre 2020. 
  • Del 18 al 30 de gener: inscripcions obertes a tothom.

 

HORARI:

  • ONLINE a partir de les 9.30 h. 
  • PRESENCIALMENT: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h.

 

PAGAMENT:

  • ONLINE  el pagament s’ha de fer amb targeta.
  • PRESENCIALMENT el pagament pot fer-se amb imposició bancària o amb targeta. (NO s'acceptaran diners en efectiu)

 

DESCOMPTE

Les persones en situació d’atur i les persones amb discapacitat superior al 33 % que s’acullin al descompte per a un taller, han de fer la inscripció presencialment, en el període establert per aquests descomptes (del 4 al 30 de gener) i han de portar tota la documentació en el moment de fer la inscripció.

 

A) Aturats: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i el darrer DARDO o el certificat de vida laboral, tot ha de ser actualitzat.

B) Discapacitat: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i còpia de la targeta de discapacitat.

 

Sense cap documentació no s’aplicarà aquest descompte i si manca alguna documentació, l’han de portar abans del dissabte, 30 de gener. A partir d’aquesta data, no s’accepten més inscripcions amb aquests descomptes. El descompte només és aplicable a un taller al període Gener-Juny 2021, sempre que hi hagi places disponibles (no inclou seminaris, itineraris, tallers infantils ni els intensius de juliol) i no te caràcter retroactiu.

 

NORMATIVA ESPECÍFICA DELS SEMINARIS I ITINERARIS

  • Cal registrar-se com a usuari/ària del Centre.
  • Cal fer la inscripció online o presencial per cadascun dels seminaris i itineraris.
  • A partir de 7 dies abans de la data d’inici del seminari, no es retornaran els diners de la inscripció, en tots els casos.
  • L’import de la inscripció només serà retornat si l’organització anul·la el seminari per no arribar al mínim de places establertes.
  • En els itineraris és imprescindible facilitar un número de telèfon mòbil per a poder posar-se en contacte.
  • En els itineraris el dia de la sortida es pot veure modificat, en funció de la previsió meteorològica.

 

NORMATIVA ESPECÍFICA INSCRIPCIONS ONLINE:

  • Les inscripcions podran efectuar-se a través de la pàgina: ccnavas.cat INSCRIPCIONS
  • Per a totes les activitats les places són limitades.
  • Les inscripcions són nominals. Cal estar registrat/ada com a usuari/ària de l’equipament.
  • Cada persona podrà fer un màxim de quatre inscripcions per sessió.

 

Aquest període, les places són molt limitades! No et quedis sense! :)

 

 

Compartir