NORMATIVA INSCRIPCIONS

INSCRIPCIONS TRIMESTRE GENER - MARÇ 2026

La inscripció als tallers, seminaris i itineraris del trimestre GENER - MARÇ 2026 es faran de la següent forma:

DEL 09 DE DESEMBRE AL 9 DE GENER

OBERTES A TOTHOM

  • Inscripcions ONLINE i presencial
  • A partir de les 9.30 h del dimarts, 9 de desembre al 9 de desembre tant per les inscripcions online com per les presencials AMB I SENSE DESCOMPTE.
  • Les inscripcions presencials al centre seran EXCLUSIVAMENT per a persones amb descomptes: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h, caldrà aportar tota la documentació en el moment de la inscripció.
  • Les persones que s’acullin als descomptes podran fer la inscripció online o presencial, a partir del 02 de setembre, en 1 activitat al Centre Cívic Navas. Caldrà que aportin la còpia de la documentació acreditativa a la recepció del centre abans del 9 de gener. La no presentació de la documentació en aquest període suposarà la pèrdua de la plaça en l’activitat inscrita.
    NOVETAT: Les persones que facin la inscripció amb descompte per situació d’atur ja no hauran d’aportar el DARDO, sinó que hauran de presentar una còpia actualitzada de la vida laboral com a document acreditatiu.
  • Les inscripcions als seminaris i itineraris restaran oberts, mentre hi hagi places i fins a la data de l'activitat.

Inici d’activitats: dimecres,  07 de gener de 2026

  

INFORMACIÓ GENERAL INSCRIPCIONS

  • QUÈ:  
    • Per inscriure’t als tallers, seminaris i itineraris del període Gener- Març 2026.
  • ON:
    • ONLINE a través de la web CCNAVAS.CAT (Cal estar registrat com a usuari/ària online, Si no ho estàs, pots fer clic aquí --> Registra't)
    • La inscripció PRESENCIAL és exclusivament per aqueres persones que tinguin descompte (persones en situació d'atur o discapacitat).
  • QUAN: 
    • INSCRIPCIONS OBERTES AMB TOTHOM: Del 9 de desembre al 9 de gener
  • HORARI:
    • ONLINE a partir de les 9.30 h. 
    • PRESENCIALMENT: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i de 16 a 20 h.
  • PAGAMENT:
    • ONLINE: el pagament s’ha de fer amb targeta.
    • PRESENCIALMENT el pagament pot fer-se amb imposició bancària o amb targeta. (NO s'acceptaran diners en efectiu)

 

  •  DESCOMPTES

Les persones en situació d’atur i les persones amb discapacitat superior al 33 % que s’acullin al descompte per a un taller, podran fer la inscripció online o presencialment, en el període establert per aquests descomptes (del 09 de desembre al 9 de gener) i han de portar una còpia de tota la documentació en el moment de fer la inscripció.

A) Persones en situació d'atur: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i Informe de vida laboral (emès amb antiguitat màxima d’un mes).

  • Persones en situació d’atur 50% de descompte d’1 taller.

B) Persones amb discapacitat: certificat empadronament de l’Ajuntament de Barcelona i còpia de la targeta de discapacitat.

  • Persones amb discapacitat: l'Ajuntament de Barcelona ha establert un varem de descomptes aplicables a les activitats dels Centres Cívics segons el grau de discapacitat:
    • Discapacitat d’entre el 33 i el 64%: descompte del 30%.
    • Discapacitat d’entre el 65 i el 74%: descompte del 50%.
    • Discapacitat igual o superior al 75%: descompte del 75%.
    • Si a més es disposa de Targeta rosa, Carnet de família nombrosa o necessitat de tercera persona, independentment del grau de discapacitat: descompte del 75%.
    • Si es disposa d’un document acreditatiu de ser atès en un centre públic de Salut Mental per tenir un trastorn de salut mental sever: descompte del 50% (amb rendes superiors) o del 75% (amb pensions no contributives).

IMPORTANT: Sense cap documentació no s’aplicarà aquest descompte i si manca alguna documentació, l’han de portar abans del: 09 de gener de 2026

Les inscripcions amb tarifa reduïda per atur o discapacitat es poden fer presencialment o en línia, però serà imprescindible portar tota la documentació de manera presencial en el termini que indiqui la normativa; en cas que aquesta no sigui aportada dins d’aquest termini, procedirem a l’anul·lació de la inscripció i a l’abonament de l’import. A partir del 9 de gener de 2026 no s’accepten més inscripcions amb aquests descomptes, que només són aplicables a un taller per trimestre i persona, no són acumulables i no tenen caràcter retroactiu.

--------------------------------------------------------------------------------

NORMATIVA GENERAL DE LES INSCRIPCIONS

Per formalitzar les inscripcions heu de seguir la normativa següent

  • L’accés al servei de cursos i tallers requereix inscripció prèvia en les dates establertes.
  • Els preus corresponen als preus aprovats per l’Ajuntament de Barcelona per al 2025.
  • La inscripció ha de fer-se ONLINE a través de la pàgina web ccnavas.cat.
  • Únicament les persones amb descomptes, han de fer la inscripció presencialment al centre aportant tota la documentació.
  • El pagament del taller online només es pot fer amb targeta.
  • El pagament del taller presencialment es farà per imposició bancària o targeta.
  • Les persones en situació d’atur i les persones amb discapacitat superior al 33 % que s’acullin al descompte per a un taller, podran fer la inscripció online o presencialment, en el període establert per aquests descomptes i han de portar una copia de tota la documentació en el moment de fer la inscripció. Sense cap documentació no s’aplicarà aquest descompte i si manca alguna documentació, l’han de portar abans del: 09/01/2026
  • A partir del 09 de gener de 2026, no s’accepten més inscripcions amb aquests descomptes. El descompte només és aplicable a un taller per trimestre i persona, no son acumulables i no te caràcter retroactiu.
  • El centre es reserva el dret de variar la programació, l’horari, el professor/a o la ubicació d’una activitat, dins l’equipament, si ho considera necessari. El centre es reserva el dret de suspendre les activitats que no tinguin un nombre mínim de participants. Aquest mínim està a disposició de l’usuari/ària.
  • A partir del dilluns, 12 de gener no es retornaran els diners de la inscripció als tallers, en tots els casos. L’import de la inscripció només serà retornat si l’organització anul·la el taller per no arribar al mínim de places establertes. L’usuari/ària pot canviar d’activitat a una del mateix import, sempre que hi hagi plaça disponible, durant la primera setmana d’activitat.
  • Tots els tallers començaran 5 minuts després i acabaran 5 minuts abans de l’hora marcada en el programa. Es recuperaran les classes perdudes per causes alienes a l’usuari/ària.
  • A cada activitat s’especifica el nombre de sessions.
  • El material fungible que sigui necessari per al taller anirà a càrrec de l’usuari/ària. En la informació de cada taller s’especificarà quin és aquest plus econòmic.
  • Als tallers d’activitat física caldrà dur la pròpia màrfega i el material que indiqui el professorat.
  • Hi ha algunes activitats que tenen contraindicacions mèdiques, cal consultar les especificacions a la web.
  • En els tallers i seminaris infantils i familiars, el preu és per infant.
  • El preu per infant en els tallers i seminaris infantils i familiars inclou un única adult, si un altre adult vol participar (l’altre progenitor, familiar, etc.) haurà de pagar el preu i el material de l’activitat.
  • El centre declina tota responsabilitat sobre el material personal i les produccions dels usuaris/àries. Per aquest motiu us demanem que no deixeu al centre cap material de valor, ni econòmic ni personal. En cas que hi tingueu material, l’haureu de retirar de les sales o dels magatzems en finalitzar la darrera sessió del trimestre.

  

NORMATIVA ESPECÍFICA DELS SEMINARIS I ITINERARIS

  • Cal registrar-se com a usuari/ària del Centre.
  • Cal fer la inscripció online o presencial per cadascun dels seminaris i itineraris.
  • A partir de 7 dies abans de la data d’inici del seminari/ itinerari, no es retornaran els diners de la inscripció, en tots els casos.
  • L’import de la inscripció només serà retornat si l’organització anul·la el seminari/ itinerari per no arribar al mínim de places establertes.
  • En els seminaris infantils i familiars, el preu és per infant.
  • El preu per infant en els seminaris infantils i familiars inclou un única adult, si un altre adult vol participar (l’altre progenitor, familiar, etc.) haurà de pagar el preu i el material de l’activitat.
  • La no assistència al seminari no eximeix del pagament del preu del suplement si aquest l'inclou.
  • En els itineraris és imprescindible facilitar un número de telèfon mòbil per a poder posar-se en contacte.
  • En els itineraris el dia de la sortida es pot veure modificat, en funció de la previsió meteorològica.

 

NORMATIVA ESPECÍFICA INSCRIPCIONS ONLINE:

  • Les inscripcions podran efectuar-se a través de la pàgina: ccnavas.cat INSCRIPCIONS
  • Per a totes les activitats les places són limitades.
  • Les inscripcions són nominals. Cal estar registrat/ada com a usuari/ària de l’equipament.
  • Cada persona podrà fer un màxim de quatre inscripcions per sessió.
  • En la inscripció online d’una activitat amb descompte caldrà aportar una còpia de la documentació acreditativa a la recepció del centre en el període indicat a la normativa. La no presentació de la documentació en aquest període suposarà la pèrdua de la plaça en l’activitat inscrita.

 

Les places són limitades! No et quedis sense! :)

 

 

Compartir