SOMEWHERE INSIDE. Camille Hinsinger
En Somewhere inside, la protagonista recopila diferents escenes, sensacions i emocions viscudes en el seu passat. A mesura que avança la peça, s'esvaeix el fi límit entre present i passat, i s'exposen records en un temps no lineal. On s'acaba i on comença?
Direcció i interpretació: Camille Hinsinger
A CIEGAS. Elelei Dance Theatre Company
A tots ens han tapat els ulls alguna vegada per darrera, per així entrar en el joc de tractar d'esbrinar qui ha estat, però, i si tot es tractés d'alguna cosa més? Un succés exterior fa canviar d'estat a una persona. Aquest agent li priva de veure el que hi ha fora i potser regala l'oportunitat de veure el que hi ha dins.
Un duo que ajunta l'humor amb la dansa teatre i les acrobàcies impossibles, per explicar una història molt propera al públic, en què es parteix d'un joc amb constant conflicte on alguna cosa molt més misteriosa apareixerà des de la superfície.
Direcció i interpretació: Sabrina Gargano i Rafa Jagat
BREVIS. Homeland Dance Company
Brevis és una fusió de dansa contemporània i música barroca, en què el cos dibuixa el pessimisme, el caos i la desesperació pròpies de l'ésser humà de l'època barroca però també de l'actual. Una època de llum però alhora foscor a cavall de melodies contrapuntístiques amb obres lentes i dinàmiques. Una experiència que transportarà a l'espectador a endinsar-se en temes com l'obsessió per la brevetat de la vida, la soledat, l'anhel, el desamor i la paròdia a l'alta burgesia, acompanyats d'una simbiosi entre dansa i música.
Direcció: Glòria Llevat
Interpretació: Abel Hernández, Adrián Espinosa i Glòria Llevat
TAN A PROP. Cia. Júlia Godino i Alexa Moya
A Tan a prop, les dues intèrprets es troben sobre una plataforma còncava de guix, un espai diminut, fer però fràgil, que augura la complicitat dels cossos en la intimitat. S'hi investiguen els límits de l'equilibri i la cooperació entre si per mantenir-se a sobre. Aquesta trobada íntima passa per moments diferents que reflecteixen la complexitat de les relacions humanes: transiten la vulnerabilitat i la fortalesa que rau a ser present amb l'altre. La impredictibilitat de treballar amb un element extern i el fet d'acceptar les propietats del guix com a condicionants requereixen que tant el públic com les intèrprets cedeixen el control a la matèria. Ja no són elles les que modelen el material, sinó a la inversa: és el guix que les guia en els seus moviments i n'altera la forma dels cossos.
Direcció i interpretació: Júlia Godino i Alexa Moya
RADIK-O. Beatriz Cubero Mateo
RADIK-O és una persona que viatja amb la seva maleta que sembla estar integrada en el seu propi cos. Des d'un món en què la desconnexió de la raça humana amb les seves arrels o les seves emocions és la protagonista. El resultat d'això és un cos ruboritzat i desconnectat que reflecteix la realitat actual de la societat. Com si aquesta persona estigués eternament atrapada en un espai temporal on només tenen lloc les repeticions i els automatismes. Passa de la desconnexió al descontrol quan, per sorpresa, l'objecte que semblava formar part de l'empresonament de RADIK-O resulta ser la clau de l'inici de la seva alliberació i connexió amb si mateixa.
Direcció i interpretació: Beatriz Cubero Mateo
Activitat amb inscripció prèvia
Fotografia: Cristina Martín Llum i so: Larry’s S.C.C.L