Concerts a l'aixopluc - Silvestres
Activitats d'hivern

Dissabte
De 18 a 19.30 h

24/01/2026
Preu: De franc (cal inscripció en línia)

Fuig del fred i el mal temps a l’aixopluc de la Vil·la Urània amb un cicle de concerts de petit format que, a través de la música, crearan un espai càlid on refugiar-nos de l’hivern. Un aixopluc de cultura!

Silvestres són tres veus de ponent que canten amb les maneres polifòniques tradicionals i comunes a gran part del Mediterrani, però que alhora porten aquesta sonoritat a un terreny molt actual. Han triat cançons de cançoners, reculls, missions de recerca, llibres d’orgue i de narració oral i les han adaptat a la seva mirada crítica, fortament feminista i inclusiva.

 

Aquest nou projecte inclou peces com cançons de pandero, jotes reinventades, romanços de dones empoderades i molt més, arranjades amb una perspectiva fresca i contemporània.

 

Les veus darrere de Silvestres són l’Heura Gaya Escué (Juneda, 1987), la Núria Garcia Salas (Lleida, 1990) i l’Arantxa Broto Martinez (Cervera, 1988) i la seva proposta escènica és una experiència immersiva on les harmonies vocals, influenciades per la polifonia mediterrània, conviuen amb bases electròniques.

 



Podreu realitzar les inscripcions en línia a partir del 10/01/2026, a les 10 h

 

On: Centre Cívic Vil·la Urània
Adreça: c/Saragossa, 29

Telèfon: 93 706 12 95
Email: informacio@vilaurania.net

Compartir