El quadre de Magritte “La clau dels somnis” ens serveix com a punt de partida per a aquest taller: una bossa pot ser el cel; una fulla, una taula; un obridor, pot ser un ocell i fins i tot una esponja pot ser… una esponja!
En aquest taller descobrirem la potència poètica dels objectes quotidians i el seu ús com a element narratiu a través de la metàfora.
Descobrirem les infinites possibilitats expressives d’aquest gènere teatral i la seva relació amb el teatre de titelles i altres disciplines artístiques com l’object trouvé del moviment surrealista, l’art postal o la poesia visual.
No cal experiència prèvia. Tan sols tenir curiositat per l’objecte com a mitjà expressiu i certa sensibilitat poètica.
Activitat complementària de l’espectacle El Tiempo de las tortugas de la cia. Dora Cantero.
-
- Inscripciones
- https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/guinardo/el-tiempo-de-las-tortugas/
-
- Teléfono
- Tel.: 934503987
- Fax: 934503112
-
- Web
- https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/guinardo
Centre Cívic Guinardó
- Dirección:
- Ronda del Guinardó, 113 - 133
- Districte:
- Horta-Guinardó
- Barrio:
- el Guinardó
Horarios
Dies | Hores | Preus |
---|---|---|
Dimarts | de 18.30 h a 20.00 h | Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia