El viaducte, que es plantejà per tal de sortejar la riera de Vallcarca, es construí amb formigó armat, tècnica introduïda a Catalunya el 1909. Està format estructuralment per dues grans lloses, la superior, que constitueix la calçada, i la inferior, que uneix els dos pilars mitjançant una gran biga i permet configurar a l'interior una galeria de serveis. La seva decoració és molt senzilla: té quatre conjunts de lleons alats amb l'escut de Catalunya i de sant Jordi realitzats en formigó armat. Uns pinacles d'estil sezession damunt el passamà contrasten amb els cassetons geomètrics art-déco. La barana és cega i contínua, únicament trencada per dos balcons semicirculars a manera de mirador. Els pilars de formigó estan recoberts de pedra.
El viaducte, que es plantejà per tal de sortejar la riera de Vallcarca, es construí amb formigó armat, tècnica introduïda a Catalunya el 1909. Està format estructuralment per dues grans lloses, la superior, que constitueix la calçada, i la inferior, que uneix els dos pilars mitjançant una gran biga i permet configurar a l'interior una galeria de serveis. La seva decoració és molt senzilla: té quatre conjunts de lleons alats amb l'escut de Catalunya i de sant Jordi realitzats en formigó armat. Uns pinacles d'estil sezession damunt el passamà contrasten amb els cassetons geomètrics art-déco. La barana és cega i contínua, únicament trencada per dos balcons semicirculars a manera de mirador. Els pilars de formigó estan recoberts de pedra.