Sorteig de la selecció de participants a la Crida Ciutadana 2025
Traductor de
:
Horarios
Días | Horas | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Dimarts |
a les 12.00 h |
Entrada Gratuïta |
Palau de la Virreina - Espai 4
- Dirección:
- C la Rambla, 99
- Districto:
- Ciutat Vella
- Barrio:
- el Raval
- Ciudad:
- Barcelona
La selecció es realitzarà mitjançant sorteig públic que tindrà lloc el dia 26 de novembre de 2024, a les 12 hores, al Espai 4 de l’ Institut de Cultura de Barcelona (Palau de la Virreina, La Rambla, 99. Barcelona), acte que serà de lliure accés al públic.
La Mesa del sorteig estarà constituïda per tres membres del Servei de Festes i Tradicions de l’ Institut de Cultura de Barcelona, que constituiran la Presidència (que moderarà l’acte), una vocal i una de les quals també adoptarà les funcions de Secretaria i confeccionarà la corresponent acta.
El sorteig dels participants s’iniciarà donant compte del número d’inscrits en cada modalitat i el nombre de persones necessàries en cada modalitat (que variarà en funció del desenvolupament en aquell moment del projecte artístic de la Cavalcada).
El sorteig es farà pel sistema de número de tall (s’extraurà un únic número que assenyalarà la persona a partir de la qual s’inicia el procés de selecció de les diferents modalitats), sistema que afavoreix la participació conjunta d’aquells membres d’una família o de col·lectius d’amics que hagin formalitzat la seva inscripció consecutivament.
L’obtenció del número de tall s’efectuarà mitjançant l’extracció de boles numerades per cada xifra que tingui el número total d’inscrits. Així, seran introduïts en una caixa o bossa les boles numerades del 0 al 9 per tal de formar cada xifra del número agraciat. S’efectuarà una extracció per xifra, i es reiniciarà el procés de manera successiva fins a la unitat. El darrer número que s’extregui serà el corresponent a les unitats.
En cas que assisteixin menors a l’acte del sorteig, la Mesa podrà proposar que l’extracció de les boles o paperetes la realitzin dos o més nens. En cas de ser necessari, l’extracció dels números l’efectuaran els membres de la Mesa.
Els inscrits definitivament seleccionats per a participar en cada especialitat de la Cavalcada seran el corresponent al número extret i els inscrits immediatament posteriors. L’organització es posarà en contacte (per correu electrònic o per telèfon) amb tots ells seguint l’ordre d’inscripció fins a completar el de participants necessaris en cada modalitat. En cas d’arribar al final de la llista, es continuarà per l’ inici.
Els membres de la Mesa disposaran d’un llistat d’inscrits endreçat pel cognom i un altre endreçat pel nombre d’inscripció per tal de facilitar la recerca dels inscrits que assisteixin a l’acte de sorteig.
Els inscrits no seleccionats formaran part d’una reserva per a baixes i noves necessitats i seran avisats per a participar en la Cavalcada seguint l’ordre de llista indicat.
Els resultats del sorteig es faran públics en la web municipal www.cultura.barcelona i www.barcelona.cat/nadal a partir de les 12h del dia 27 de novembre de 2024. Durant els dies següents seran exposades les llistes en el taulell d’anuncis del Palau de la Virreina. També es podrà obtenir la informació a través del telèfon d’informació 010 (931 537 010 si es truca des de fora de l'àrea metropolitana)