Visites guiades
Where: Palau de la Virreina
La Rambla, 99
Barcelona
Barcelona

Activitats anteriors / Activitats associades

John Berger

Visites guiades
John Berger i 'Hi havia una vegada'

03.03.2023 – 15.10.2023


Dissabtes i diumenges, 12 h
Gratuït

Visites guiades gratuïtes* setmanals a les exposicions actuals de La Virreina Centre de la Imatge, en català i castellà:

JOHN BERGER. PERMANENT RED

Aquesta exposició, una de les més completes que s’han realitzat fins avui, reivindica el sentit polític de la trajectòria de John Berger (1926 – 2017) i la seva dissidència davant l’adoctrinament capitalista i el mercantilisme de la cultura, així com la seva oposició a les segregacions de classe.

LEEDS ANIMATION WORKSHOP. HI HAVIA UNA VEGADA

Aquesta exposició presenta, per primer cop en el context nacional i internacional, una revisió exhaustiva de la filmografia de Leeds Animation Workshop, el col·lectiu feminista de cinema independent format el 1978.

*Si sou un grup de més de 10 persones podeu escriure a lavirreinaci@bcn.cat per concertar una visita guiada gratuïta entre setmana a l'exposició que desitgeu.