Nou Barris Digital: servei de suport telemàtic a les entitats del districte

08/10/2019 - 13:22 h

El programa us ajuda en tràmits com l'obtenció del Certificat Digital de Representant Legal de l'entitat, la sol·licitud d'una subvenció o la tramitació d'una justificació

El programa us ajuda en tràmits com l'obtenció del Certificat Digital de Representant Legal de l'entitat, la sol·licitud d'una subvenció o la tramitació d'una justificació

Des de l’octubre de 2018, les associacions han de disposar d’un certificat digital per fer tràmits amb l’Ajuntament, la Generalitat o l’Estat. Per tant, si formeu part d’una entitat que demana subvencions o fa altres tràmits amb l’Ajuntament, heu d’obtenir-lo i renovar-lo periòdicament.

El Districte de Nou Barris, a través del programa Nou Barris Digital, vol seguir donant suport a les entitats perquè puguin fer els seus tràmits telemàticament. Per això, posem a la vostra disposició uns manuals “pas a pas” amb la informació necessària per dur a terme els diferents tràmits telemàtics, des de la sol·licitud de subvencions fins a les seves justificacions. Trobareu la informació en els arxius adjunts.

En aquesta nova fase de treball, a més, s’ofereixen els següents recursos:

  • Servei permanent de suport i acompanyament
  • Sessions info-formatives ampliades
  • Materials gràfics actualitzats (guies i manuals)
  • Campanyes de difusió
  • Funcions d’Observatori del procediment administratiu virtual

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb Nou Barris Digital a través dels següents e-mails: econrado@ext.bcn.cat i saversano@ext.bcn.cat