Fem més fàcil l’obtenció del certificat digital a les entitats

08/10/2019 - 13:22 h

Saps com demanar o renovar un certificat digital per a la teva entitat?

Saps com demanar o renovar un certificat digital per a la teva entitat?

Des de l’octubre de 2018 les associacions han de disposar d’un certificat digital per realitzar tràmits amb l’Ajuntament, la Generalitat o l’Estat. Per tant, si formeu part d’una entitat que sol·licita subvencions o fa altres tràmits amb l’Ajuntament, heu d’obtenir-lo i renovar-lo periòdicament.

El Districte de Nou Barris, a través del programa Nou Barris Digital, vol donar suport a les entitats perquè puguin realitzar els seus tràmits telemàticament. Per això, posem a la vostra disposició uns manuals “pas a pas” amb la informació necessària per dur a terme els tràmits telemàtics que us permetran:

  • Obtenir el Certificat Digital de la vostra entitat
  • Renovar-lo
  • Copiar-lo en un pendrive
  • Renovar els càrrecs de la Junta de la vostra entitat

Trobareu la informació en els arxius adjunts. I, per a qualsevol dubte, podeu contactar amb Nou Barris Digital a través del següent e-mail: nbdigital@coopelafabrica.cat