Servei de Documentació i Accés al Coneixement (SEDAC)
Preguntes freqüents
Catalan
Les persones usuàries de l'Ajuntament de Barcelona que vulguin iniciar sessió amb un ordinador personal, ho hauran de fer mitjançant l'opció Accés per Internet . L’usuari és el codi d’usuari d’accés a la xarxa corporativa i la contrasenya s’ha de sol·licitar tot seleccionant Establir/restablir la contrasenya.
Amb aquest usuari podran demanar préstecs del fons del SEDAC i les biblioteques departamentals i utilitzar els serveis de BCNExplora.
Els fons no prestables només es poden consultar a la sala. Tot i això, si una persona usuària de l’Ajuntament necessita treure algun document en préstec, es pot posar en contacte amb la biblioteca pertinent per valorar-ho.
Podeu informar-ne utilitzant l’opció Informeu d’un enllaç trencat que trobareu sota el botó d'accés en línia del document. Empleneu el formulari que us apareixerà i la biblioteca contactarà amb vosaltres tan bon punt s’hagi solucionat la incidència.
Tots els documents es poden reservar, excepte els dels fons no prestables. Si reserveu un document prestat, la biblioteca es posarà en contacte amb vosaltres quan el document s’hagi retornat.
Si teniu qualsevol dubte, incidència, comentari o suggeriment sobre BCNExplora o els serveis oferts per les biblioteques, us podeu posar en contacte amb elles a través del formulari Enviar comentaris que es troba al peu de pàgina. Heu d'emplenar les dades i escollir amb quina biblioteca us voleu posar en contacte.
Podeu fer recomanacions presencialment, per correu electrònic o amb el formulari Enviar comentaris de BCNExplora. La biblioteca valorarà la vostra recomanació i es posarà en contacte amb vosaltres per comunicar-vos la decisió presa.
Podeu tenir un document en préstec durant quinze dies i es pot renovar fins a tres vegades.