MISSIÓ TERRA: GIMCANA PEL PLANETA

Dimarts, a partir de les 17h

22/04/2025
Preu: Gratuït. Cal inscripció prèvia

Voleu saber com s'estudia la Terra i com es prediu el clima en el futur? Amb motiu del Dia de la Terra, participeu en una gimcana interactiva per entendre millor el nostre planeta, el clima i els desafiaments ambientals a què ens enfrontem.

A través de diferents activitats, podreu aconseguir segells per omplir el vostre “Passaport terrestre”: saber més sobre l'aire que respirem amb una innovadora aplicació que empra realitat augmentada, aprendre sobre els components essencials del nostre planeta i com la recerca ens ajuda a comprendre i mitigar el canvi climàtic, descobrir els secrets de la supercomputació científica o deixar volar la vostra creativitat creant una rosa de paper reciclat per celebrar Sant Jordi, entre d'altres.

Gimcana a càrrec del Departament de Ciències de la Terra, Barcelona Supercomputing Center-Centre Nacional de Supercomputació (BSC-CNS)

Activitat recomanada a partir de 6 anys

Inscripcions en línia

Inici d'inscripció: 07/04/2025

Compartir