Com cada matí ...
Organitzem l’espai oferint un munt de propostes diferents que conviden a iniciar el joc. I l’activitat comença a tenir vida.
Amb aquestes propostes afavorim en l’infant la capacitat innata de raonar i adquirir estructures lògiques del pensament matemàtic.
Compartint el joc amb els companys i els adults, provant, descobrint, equivocant-nos, li posem la confiança donant-li seguretat en les seves decisions.
L’adult al costat de l’infant, està present, observant i encoratjant a resoldre diferents situacions que van sorgint dels raonaments matemàtiques (agrupar, classificar, construir, enfilar, seqüenciar, altres per ordenar, aparellar, establir correspondències o relacions, repartir, acumular..)
Como cada mañana ...
Organizamos el espacio ofreciendo varias propuestas diferentes que invitan a iniciar el juego... y la actividad empieza a tener vida.
Con estas propuestas favorecemos en la niña la capacidad innata de razonar y adquirir estructuras lógicas del pensamiento matemático.
Compartiendo el juego con los y las compañeras y las educadoras probando, equivocándonos, le damos la confianza y la seguridad en su toma de decisiones.
El adulto junto al niño, está presente, observando y alentando a resolver diferentes situaciones que van surgiendo de los razonamientos matemáticos (agrupar, clasificar, construir, secuenciar, ordenar, emparejar, establecer correspondencias o relaciones, repartir, acumular...)