Taller 'La maternitat en l´art: mare, casta i mestressa de casa'
Centre Cívic Casinet d'HostafrancsDes de 13/01/2026 al 17/03/2026
Professora: Aïda Kabbani
A la història de l'art s'ha reflectit els rols que la dona havia de complir en la societat. Representacions de la dona que tenen un llarg recorregut històric i iconogràfic, un camí que va unit als canvis que s'han anat produint a la cultura, la societat i la política del món occidental. Durant el curs coneixerem com s'han representat aquests rols, analitzarem la imatge de la dona casta, mare i mestressa de casa a partir de diferents obres d'art, i desenvoluparem diferents aspectes de la maternitat com l'embaràs, el part, la lactància i la criança.
-
- Inscripcions
- https://cotxerescasinet.inscripcionscc.com
-
- Telèfon
- Tel.: 934230440
- Fax: 932892093
-
- Web
- https://www.cotxeres-casinet.cat/
Centre Cívic Casinet d'Hostafrancs
- Adreça:
- Carrer del Rector Triadó, 53
- Districte:
- Sants-Montjuïc
- Barri:
- Hostafrancs
Horaris
| Dies | Hores | Preus | |
|---|---|---|---|
| Dimarts | de 18.30 h a 20.00 h | Entrada general: 83.55 €
Reducció i subvenció dels imports als cursos, informeu-vos en el mateix centre |
Cal inscripció prèvia
Places limitades
- Inscripcions a
-
Centre Cívic Cotxeres de Sants
Antics talleristes: Domiciliacions a partir del 24 de novembre, i en efectiu i/o amb targeta a partir de dilluns 1 de desembre.
Nous talleristes: A partir de dimarts 9 de desembre, tant sigui amb domiciliació, en efectiu, amb targeta o en línia, a les 9.30 h.
Inscripcions en línia: A partir de dimarts 9 de desembre, a les 9.30 h.
- Se celebra a
- Centre Cívic Casinet d'Hostafrancs