blog de Bellmunt

Sol·licituds de preinscripció presentades a l’escola, curs 2024-2025.

Llistat i puntuació definitiva.

Finalitzat el procés de preinscripció a les escoles bressol municipals per al curs 2024-2025 i una vegada resoltes les reclamacions al centre, es pot consultar, des d'avui 4 de juny, el llistat de les sol·licituds presentades a l'escola amb la puntuació definitiva a l’apartat “Documents d’interès”, d’aquest mateix espai web.

Proper calendari

Català

Sol·licituds de preinscripció presentades a l’escola, curs 2024-2025.

Llistat i puntuació provisional.

Finalitzat el procés de presentació de les sol·licituds de preinscripció a les escoles bressol municipals per al curs 2024-2025, des del 24 de maig, es pot consultar el llistat de les sol·licituds presentades a l'escola, amb la puntuació provisional, a l’apartat “Documents d’interès”, d’aquest mateix espai web.

Proper calendari

Català

INFORMACIÓ SOBRE LES PORTES OBERTES A L'ESCOLA. CURS 2024-25

INFORMACIÓ SOBRE LES PORTES OBERTES A L'ESCOLA. CURS 2024-25

Les portes obertes de l'EBM Bellmunt seran el dia 22 d'abril. Les farem en dos torns, un a les 17:30h i l'altre a les 18h.
Cal que truqueu a l'escola (93 3325945) o bé envieu un correu (ebmbellmunt@bcn.cat) per apuntar-vos als grups.
 
Preguem que aquest dia vingueu sense infants (excepte lactants). 

Us esperem!

Català

Sobre el Procés de Familiarització

La incorporació dels infants a l’escola bressol suposa per a infants i famílies passar de l’àmbit familiar a un context més social, en un espai nou, amb nous adults i amb altres infants amb qui compartir temps, espais i una persona  que en té cura. A la vegada, per a moltes famílies aquesta incorporació suposa també tot un seguit de sentiments i emocions; en molts casos és la primera separació del seu fill o filla.

Català

El paper de l'equip de suport

A la Bellmunt cada grup té una educadora referent dels infants i una educadora de suport que participa cada dia en les estones d’acollida (8:00h a 9:00h), d’acompanyament a infants en diferents horaris, i les estones del dinar i descans (11:30h a 15:00h). El fet d’estar ambdues persones a l’estança, especialment en aquells moments de cura personal de l’infant que poden requerir més atenció, com és el canvi de bolquers, l’estona de dinar o la de descans, ajuda a cobrir les necessitats dels nens i nenes d’una manera més individual i respectuosa.

Català

Relació amb famílies

Des de la Bellmunt entenem la importància que comporta una bona relació amb les famílies per tal d’acompanyar el desenvolupament dels infants. Elles són les persones qui millor coneixen als seus fills i filles i, per tant, esdevenen un element clau dins de l’escola. És per això que volem fer sentir aquest valor. 

Pensem que la millor manera d’apropar les famílies al centre és deixant que aquestes siguin partícips del dia a dia dins de l’escola -sobretot en el període de familiarització (adaptació) on hi són molt presents-.

Català

Materials i propostes

L’ambient ha de ser una espècie d’aquàrium que reflecteix les idees, la moralitat, les actituds, les cultures de les persones que hi viuen. Els infants estan en constant recerca, són competents i experimentadors: l’espai ha de ser, doncs, acollidor, ric en propostes, estímuls i reptes. Els llocs i els espais han d’estar pensats i organitzats per permetre que totes les intel·ligències s’impliquin, activant connexions entre l’experiència i el pensament.
(Loris Malaguzzi)

Català

Els àpats a l'escola Bressol Bellmunt

De la individualitat al petit grup 

Un dels eixos principals del Projecte Educatiu  de l’escola és la cura amb la que planifiquem i pensem els moments de vida quotidiana.

Els àpats, ja sigui el dinar o el berenar, s’organitzen i es pensen tenint en compte les característiques i el moment evolutiu de cada infant, i sobretot en quin és el nostre projecte pel que fa a l’acompanyament de cadascun dels infants. El respecte a la individualitat, l’acompanyament en el procés d’autonomia, l’inici de les primeres relacions socials en aquesta estona, etc...

Català

Pàgines

Compartiu aquest contingut