Durant el primer trimestre la nostra tasca va encaminada a treballar el dia a dia a través de la quotidianitat i de l’atenció el més individual possible a l’infant. Això permet per una banda, assentar uns hàbits i rutines que li dona a l’infant una seguretat i autonomia en el seu dia a l’escola, perquè s’estableix un tempus en els seus bioritmes, i per altra, i més important, generar un vincle emocional i afectiu amb la mestra i l’escola.
Durant tot aquest procés, les emocions, tant positives com negatives, apareixen i nosaltres acompanyem a l’infant en la seva gestió, des del respecte i comprensió, per així generar una bona adaptació al seu nou entorn social.
Durante el primer trimestre nuestra tarea va encaminada a trabajar el día a día a través de la cotidianidad y de la atención lo más individualizada al niño/a. Esto permite por un lado, asentar unos hábitos y rutinas que les da una seguridad y autonomía en su día en la escuela, porque se establece un tempus en sus biorritmos, y por otra, y más importante, generar un vínculo emocional y afectivo con la maestra y la escuela.
Durante todo este proceso, las emociones, tanto positivas como negativas, aparecen y nosotros acompañamos al niño/a en su gestión, desde el respeto y comprensión, para así generar una buena adaptación a su nuevo entorno social.