Noves sessions informatives de Nou Barris Digital sobre l’obtenció del certificat digital

29/09/2023 - 12:47 h

El 17 i 19 d’octubre, acompanyades de l’exposició sobre la identitat digital, que torna a la Seu del Districte

Amb vistes a la propera Convocatòria General de Subvencions 2024, cal recordar que totes les entitats que vulguin fer una sol·licitud de subvenció han de disposar del certificat digital de representant legal de l’entitat.

En aquest escenari, Nou Barris Digital, el servei de Suport a la tramitació digital del Districte de Nou Barris, ha organitzat diferents sessions informatives per ajudar-vos en l’obtenció d’aquest certificat. Una és presencial, i l’altra virtual:

  • 17 d’octubre, a les 18 hores. Sessió presencial a la Seu del Districte de Nou Barris (plaça Major de Nou Barris, 1)
  • 19 d’octubre, a les 12 hores. Sessió virtual

En totes dues sessions es facilitaran les eines necessàries per obtenir el certificat. També es parlarà de la seva validesa, de com instal·lar-lo i fer-ne una còpia per utilitzar en qualsevol ordinador, de què podem fer amb aquest certificat digital, o com signar electrònicament, entre altres aspectes.

Si voleu assistir a alguna de les sessions, envieu un correu electrònic a noubarrisdigital@bcn.cat indicant a quina sessió voleu assistir, el nom de la vostra entitat i el contacte telefònic. En cas que escolliu la sessió virtual, tingueu en compte que el dia anterior rebreu l’enllaç per correu electrònic.

L’exposició sobre la identitat digital torna a la Seu del Districte

En els darrers mesos, una exposició itinerant ha recorregut diferents espais del districte per explicar què és la identitat digital. Ara, aquesta exposició torna a la Seu del Districte, a la plaça Major de Nou Barris 1, a partir del 17 d’octubre.