Al Mobile World Congress, el consistori presentarà un gran mapa de la ciutat on se situen els diferents projectes de transformació i els projectes més concrets d’innovació i reactivació econòmica que la ciutat està posant en marxa en el marc del Barcelona Green Deal. També es remarcarà el posicionament de Barcelona en diferents rànquings internacionals amb l’objectiu de captar l’interès i la inversió internacional.
Un total de 28 projectes emprenedors per projectar-se al món
A la fira 4Y4N hi seran presents 28 projectes emprenedors que s’han desenvolupat a través de les diferents incubadores de Barcelona Activa, a les Glòries, a Almogàvers o a l’Edifici Media-TIC. Són iniciatives de diferents àmbits, molt vinculades a la tecnologia i la digitalització.
Campanya internacional per atreure talent i reforçar la marca Barcelona
El consistori ha posat en marxa una campanya internacional i de comunicació per captar talent i inversió i reforçar la marca Barcelona. El portal web meet.barcelona s’ha renovat per reforçar el vessant professional, d’inversió i d’estudis destinat a les persones que visiten la ciutat o hi volen fer negocis.